marți, 1 august 2017

Ti-e frica? Da,de mine!

-Daca ti-as zice ca am facut de 2 ori puscarie?
-Ma asteptam. Mi-am cam dat seama.
Si o privi, asteptand sa tremure, sa schiteze ceva.
-Cum poti fi asa rece? Este anormal pentru o femeie.
-Eu m-am nascut in lumea ta, tu doar ai intrat in ea si acum cauti sa fugi.
-Ce inseamna asta?
-Inseamna ca am trait o viata mai grea decat a ta.

Si totul disparuse deodata ca un fum undeva in adancul mintii.
Lucruri ce nu dorea sa si le aminteasca. Acum erau vii, cruzime, putere, bani. Toate acolo si ea n-avea voie sa clipeasca. Si totusi atat de puternice inca.

Doar se intorsese iar acolo. Fix in aceeasi lume. Timp de 7 luni. De buna voie si nesilita de nimeni.
Ca sa-si rasuceasca singura cutitul in stomac.
Sa-si dovedeasca ce poate si cine este ea. Departe de tot, de identitate, de memorii, de aparente.
ACOLO. Atunci. Ea era alta. Cineva mai apropiat de ea. Cineva mult mai ingrozitor.
Nu o jucarie. Nu o papusa. Un creier. Un scop. Cineva neutru si totusi periculos pentru capacitatea ei de a fi ca apa.. asta era? de a fi acceptata oriunde si a se infiltra. Si totusi mereu a avut ceva inspaimantator. Ceva la ea speria pe acei barbati alpha.
O eroare in sistem. In felul ei de a fi de femeie. In evolutia tipica emotionala. Ceva nu exista.
Ea chiar nu simtea daca isi dorea asta. Daca voia putea sa calce pe oricine, era mereu ori ea ori ei, si ea mereu se alegea pe ea.

Te inteleg. Si vei reusi sa-ti gasesti pacea.
-Te plac mult.
-Stiu. Nu-mi pasa. Pa.

Un comentariu:

  1. Ti-am citit cateva articole de pe blogul tau. Am mai intalnit femei ca tine care au o combinatie intre Borderline Personality Disorder si Narcissistic Personality Disorder. Se numeste covert narcissism pe internet.

    Poti sa cauti si despre enneagram 3 personality. O persoana care are o nevoie mare de admiratie, aprobare, validare si de a fi un success dupa standardele societatii.

    Cel mai probabil ai avut o copilarie disfunctionala. Ai fost tratata ca un obiect iar acum ii tratezi pe cei din jur ca pe niste obiecte. Si ai o frica de abandonare. Cauta si despre counter dependent attachment style sau Counterdependency.

    RăspundețiȘtergere