vineri, 14 aprilie 2017

Hai sa traim putin


Ce poti sa scrii..atunci cand nu mai ai cuvinte?
Cand senzatiile iti sunt in cap... si nu stii nici tu ce se va mai intampla.
Nici macar nu mi-am dorit asta.. Sau da?

M-am trezit cam beata, cam prea sexy, si dansand. Dansand din toata inima, ca odata demult si placandu-mi faptul ca sunt dorita. M-am trezit intorcandu-ma de unde am plecat, cu o pofta, dorinta nebuna de viata, de orice.

Eram atat ,atat de obosita..
Ultimele luni.. invartisem bani si vazusem oameni distrusi. Multi dorindu-si sa planga. Sa nu existe. Sa nu fi facut . greseala aia. De a pierde tot, pentru o clipa de adrenalina, de a risca, de a se risca.

-Stii cat am la schimbul de tura?
-Nu.. cat?
-Aproape un miliard..Nici nu credeam ca pot sa numar atatia bani.

Si zilele trec.. dar cine oare mai este in viata. Eu una nu eram.
Aveam dureri de cap, dureri de stomac. Mi-era rau si ameteam. Si EL. EL facea asta. Si eu o stiam.
Este unul dintre multi. Dintre acei ce-si doresc sa posede, sa aiba, ce-si cauta puterea in a avea femei.. pentru ca de fapt, la sfarsitul zilei, intre bani, vile si masini,...el se simte tot slab. Deci trebuie sa distruga.
Iar eu, m-am trezit eu sa fiu puternica. Sa confrunt. Sa ma enervez. Sa nu fiu atinsa.
M-am trezit eu sa daram ceva ce nu trebuia nici macar atins.
SI n-am pierdut. Nici macar nu m-a miscat.

''Pari genul de femeie ce poate obtine orice isi doreste de la un barbat''
Si Da, sunt. Eram. Sau Sunt?
De ce conteaza asta. Ce relevanta are. Cu ce ma ajuta? Cine naiba si-a dorit puterea asta?
Mie de multe ori mi-a distrus viata, alte ori mi-a facut-o pasionala, interesanta, ce-i drept, insa usor niciodata nu mi-a fost. Pace n-am avut.

Si acum.. ce-i?
Acum sunt beata. Am luat restaurantele, cluburile la rand.
Si in senzatia aia alaturi de cineva, ce traieste in alta lume, ce are tot, lucruri la care multi nici nu indraznesc sa viseze, mi-am amintit cine sunt.
I'm into breaking all limits. 

Sunt cea blestemata, sa fiu frumoasa, sa fiu prea acida, prea rece, prea sexy, prea prea, si totusi ce se chinuie si chinuie pe altii. Si totusi, nu-mi mai pasa. Finalul este acum, azi. aici.

Sunt eu. Cine-s eu? Cui ii pasa.
Mi-am reamintit cine sunt. Deodata. Pur intamplator. Intr-o seara in care am vrut sa ard totul din temelii. Mi-am amintit tot ceea ce am pierdut. Ca m-am pierdut pe mine. Si mie-mi placea de mine.
Mi-am amintit de ce eu oriunde intru TOTI se uita la mine si se pierd.
De ce lumea ma place, ca-s nebuna si ca.. s eu. Atat.
Mi-am amintit ca mereu am putut sa realizez orice mi-am dorit. Prin munca. Prin chin. Prin ambitie nemasurata. Mi-am amintit TOT.

Si ai pierdut tot.

Ce semnifica tot pentru tine? Tot ar insemna o casuta undeva, o familie, un salariu stabil, dar acest TOT n-a semnificat niciodata pentru mine un target/ o dorinta. Eu nu mi-am dorit niciodata asta de la viata. Eu mi-am dorit sa fiu fericita si atat si nimeni n-a inteles acest lucru.
Avusesem tot cand aveam businessul meu personal?
Poate tot cand aruncam cu bani in stanga si in dreapta?
Avusesem tot atunci cand puteam sa am pe oricine imi doresc? Era ceva ingrozitor, doar trebuia sa arat cu degetul. Aia, la aia viseaza toti? La puterea aia? Despre asta este vorba de fapt in viata?
Voi chiar nu va doriti mai mult?
Totul sta in sex, bani, putere si in cine are mai MULT. Problema? Nimeni nu le are pe toate.
Stati linstiti eu le-am avut si mi-am dat seama ca nu asta este raspunsul ,

Raspunsul este simplu si sta in viata.
Viata, viata, viata mai stiti cum era aia?
Mi-amintesc de viata in bucuriile mici, o zi luminoasa, un ceai bun, 1 ora furata de somn.
Si nu vreau sa o pierd. Nu vreau sa-mi fie frica de ea. Sa ma pierd in superficialitati, banalitati si prostii. Vreau sa fiu eu si sa ma bucur ca fiind eu. Mai stii, mai stii cum era asta?!

2 comentarii:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere