miercuri, 8 martie 2017

Iubire sau nu

Iubirea ar fi atunci cand ea.. venind acasa, dulce si doritoare.. te-ar vrea doar pe tine.
S-ar dezbraca si ti-ar gati.
Te-ar astepta supusa intr-un colt.
Ar trai pentru tine si pentru voi.
N-ar avea ochi pentru nimeni si nimic..

Si asa voi ati trai fericiti pana la adanci batranete.. O ZI. Atat.
Poate o saptamana depinde cata nesiguranta zace in tine si cata nevoie ai ca ea sa-ti fie satisfacuta de femeia de langa tine..dar dupa intervine ceva. Realitatea. Rutina. Depresia.

Asa-s oamenii creati. Poate suntem animale. Poate nu stim ce este bine pentru noi.

Sau poate,cumva,undeva,in interiorul nostru vrem TOT-ul. Iar totul se obtine greu. Prin libertate, prin munca, prin foc,flacara,intensitate,pasiune,dorinta.

Toti cautam sa o explicam. Sa-i dam o definitie. Sa fim siguri pe acel DE CE.
Obisnuiam sa zic ca iubirea este un cumul de lucruri ce se potrivesc perfect.
Doi oameni ce se imbina intr-un mod ideal.
Ce se atrag fizic, se potrivesc sexual, sunt pe aceeasi unda din punct de vedere mental si chiar chimic rezoneaza bine, iar emotional sunt un sprijin unul pentru celalat.

Teoria mea era buna insa excludea un lucru.
Toxicitatea, atractivitatea psihologica ce apare intre doua persoane ce-si gasesc defectele in celalalt, faptul ca daca tu ca om nu esti stabil emotional si fericit cu tine insuti ca vei atrage persoanele nepotrivite tie/ dar potrivite pentru vindecarea ta emotionala.


Problema?
Relatiile toxice si persoanele nepotrivite noua in general ne atrag cel mai mult.
Sunt ca o explozie. O Nevoie enorma. Si se simt ca o DORINTA, o dorinta enorma pentru acea persoana, aproape inexplicabila.

Este ca intr-o poveste thriller. Ai intriga, ai povesti..greu de spus si ai parte si de partide de sex exploziv. Dar toata povestea te lasa mai mult obosita,speriata si deprimata decat incantata.

Si atunci unde este iubirea? Unde se gaseste? Ce este de fapt? Cand stim ca este reala?
Nu stim. Nu putem sti. De fapt niciodata nu putem fi sigure. Teribil, nu?
Deloc. Lucrurile nu trebuiesc tratate ca.. ESTE sau NU ESTE. Ci ca.. SIMT , Ma Bucur, Traiesc. Si atat. Pana cand lucrurile devin rele. Pentru ca nu putem controla nimic si pe nimeni..si ce minunat este asta de fapt.. Viata ne da ocazia ... imprevizibilitatii.

Daca fix IUBIREA ar fi ceva stabil/controlabil/sigur.. atunci poate magia ei ar disparea.
N-ar exista cantece,povesti,filme. Ar fi ceva plictisitor, rece, o teorie si atat.
Dar nu este.. si ce minunat ca nu este..
Si apoi.. ne mai scapa ceva.

Exista vreo forma de Iubire reala?
Da. Cea ce ti-o oferi tie ca persoana.
Iubirea de sine. Siguranta de sine. Ingrijirea de sine. Puterea. Increderea in propria persoana.
Rasfatul zilnic. Convingerea ca mereu meritam lucruri bune.
Dorinta de a fi mereu invingatoare, stralucitoare, puternice.

Si totusi,,,ma veti intreba cum puteti fi Asta? Si daca nu Doare. Nu este greu?
Este.. Dar. sa o luam asa... daca tu nu stii sa-ti atingi pielea cu delicatete folosind acea crema fina si atat de placut parfumata.. de unde stii cum vrei sa fii atinsa de un el?
Daca nu-ti stii filmul preferat.. cartea preferata.. ce-i vei povesti? Ce veti face impreuna?
Iar acea rochie minunata..ce sa-ti vina perfect..si acel stil personal ce sa intoarca capete. daca nu exista, cum il va face pe el sa te observe? Cum il vei atrage?
Cum vei sti daca te iubeste. daca nu stii cum se simte iubirea ta pentru propria persoana?
Cum vei cere delicatete daca tu cu tine nu te tratezi bine.

Vocea ei. Acea EA. Ce m-a inspirat cand odata n-am avut pe nimeni.
'' Draga mea, viata aceasta este prea rea ca sa fii si tu rea cu tine insati.''

Mi-am permis sa fiu Buna cu mine. Si am ajuns sa sperii oameni.
Vreau tot. Am tot. Ma am doar pe mine. Am tot ceea ce mi-am dorit si ce ma face fericita. Tot ce am nevoie. Si cat mai sperie asta pe toti. Indrazneala de a trai, de a zambi, de a ma bucura.
Este ingrozitor dar minunat sa-ti apartii doar tie.
Si totusi si asa, toti ma vor.

3 comentarii:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost respinsă de soțul meu după trei (10) ani de căsnicie doar pentru că o altă femeie a avut o vrajă asupra lui și ne-a lăsat pe mine și pe cei 3 copii ai noștri să suferim. Nu pot să renunț pentru că îmi iubesc cu adevărat soțul și copiii întreabă mereu despre tatăl lor, într-o zi, când citeam online pe internet, am văzut o postare despre cum Dr Ilekhojie a ajutat atât de mulți oameni să-și recapete relația și căsătorie. L-am contactat și i-am explicat totul. mi-a promis că mă va ajuta să-mi recuperez soțul. L-am crezut și am avut încredere în el. Mi-a dat instrucțiuni pe care le-am urmat cu sârguință. Soțul meu s-a întors și necunoscut pentru mine și pentru copii, soțul meu ne-a cumpărat o casă nouă în Dubai și acum trăim fericiți. I-am promis dr. Ilekhojie că voi spune totul lumii… Mulțumim doctorului Ilekhojie, mai jos sunt datele lui de contact. Puteți contacta Dr. Ilekhojie din orice parte din lume..

    WHATSAPP/CALL prin +2348147400259
    EMAIL: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere