joi, 9 februarie 2017

Si bestiile au suflet

Dar fiecare fibra din corp tresare. Si este tensionata. Si doare.
Si eu cunosc acea tensiune. Toata viata am recunoscut-o si simtit-o peste tot in jurul meu.

Este SEX. Murdar. Interzis. Dureros. Si plange.. oricine ar plange la asa ceva. Are durere in el, are frustrare, are ura pe viata, ura pe sine. Vrea sa provoace durere. Vrea sa o simta.

Vrea sa innebuneasca de la ea. Vrea sa uite ca viata doare. Ca viata este durere.
Sa urle, dar nu de durere, macar atunci pentru cateva secunde, de placere.
Evadare. Despre asta este vorba de fapt,nu?

Si eu am fost acolo. Si stiu. Mi-am cautat viata intr-un orgasm.
In durere. In suferinta. In sexualitate. In perversiune. In viata..dar din aceea murdara.
Mi-am cautat-o in orice ce stopa suferinta.
Tot ce TIPA a viata. Si oare ce se simte mai a viata, decat sexul. Viata si moarte combinate intr-o reteta perfecta.Urasti viata,dar ai mai trai macar putin..si urli ca-ti place si vrei mai tare.


Cred ca nimic n-are sens si nici n-ar trebui.
Oamenii-s oameni si asta-i problema lor de fapt.
Dar exista om bun?
Dar exista om rau?
Ce mai conteaza de fapt, totul este de un haos amuzant.

Cand regulile n-au mai avut vreun sens pentru mine..si n-am mai cautat rostul lucrurilor poate..de abia atunci am ajuns sa traiesc. Se facea ca eram doar eu cu mine si asta era suficient.
Eu si..ceva bani. Ceva mai multi. Si shopping din plin. Si ura. Pentru.ce nu-s sigura nici eu.
Pentru tot..pentru suferinta.pentru greu. pentru bestii,

Tu esti o Bestie?
Cred ca am devenit. Sau poate am fost mereu si n-am recunoscut-o.
Ciorapeii sexi erau de victima sigura. Voiam sa fiu o femeie sexy dar.. sa transmit vulnerabilitate. Voiam sa atrag. Un egal. O bestie. Cineva sa-mi faca fata..
Dar acum..acum. ce?
Acum sunt Altceva. Respir.. aur. Am zis asa ceva? Si parfum scump. Si.. am un sloi de gheata in loc de inima. Pantofi de piele. Piele de crocodil.  Machiaj perfect. Zambet crud dar sexy.
Viata a fost asa cruda cu mine..incat acum i-am dat un sut in cur si am ajuns mai drac decat dracul.
Si as minti..daca nu mi-e bine. Mi-e atat de bine. Si-s naiba in persoana.

Povestile s-au sters. Nu ma gasesc in carti. Nu stiu nici un personaj din carti..ca mine.
The bad girl ...de Llosa. Cartea aceea m-a hipnotizat zile in sir..dar ea iubea/era slaba..ii era rusine de ea. de trecutul ei..mie nu mi-e rusine cu nimic. Eu ma iubesc.
Probabil niciodata nu m-am iubit vreodata atat de mult..
N-ai cum sa o faci..daca depinzi de iubirea altora.. dar acum. timpul este potrivit.
Am facut eu sa fie perfect.. mi-am pierdut mintile si am castigat..

Vad zilnic bestii. Sau oameni stersi.
Oameni ce iubesc, ce sufera, ce-s pasionali, sau inca se cred victime.
Vad zilnic oameni dar eu nu mai sunt acolo. Sunt in lumea mea in care lucrurile merg si atat.. si de o vreme merg doar si pentru Mine si atat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu