sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Nu ma voi pierde,de abia m-am gasit

Dar toata lumea cauta sa fie Fericita.. este obsedata de asta, este cel mai mare drog, nu te-ai prins?!

Barbati casatoriti si nefericiti.
Femei frumoase,singure, sau mai rau cuplate dar nefericite.

Femei singure ce cred ca a avea un iubit inseamna sa-l prinzi pe Dumnezeu de un picior.. toti, toate cauta acel CEVA. Nu-l pot defini exact, dar cred ca inseamna un BOOM gata viata e frumoasa, totul merge perfect, si razi si gata FERICIREA este eterna.

N-ar exista amante daca barbatii n-ar crede intr-o iluzie a unei fericiri temporare..

N-ar exista amantele la randul lor daca n-ar crede ca un MOMENT poate sa le schimbe toata viata, ca sa nu zicem un orgasm.

N-ar exista oameni depresivi. Antidepresive. alcool, vicii si suicid.

Lumea este nefericita pentru ca se cauta..sau cauta ceva ce nu pot nici ei defini.


Mi-am atins calmul.. sau pur si simplu am renuntat?!
N-am defecte, probleme. Zambesc prea des, par prea increzatoare in mine, rad.

Fac glume proaste. Ma aranjez prea mult. Zic unui barbat ''Eu nu ma critic, eu ma pup zilnic in oglinda, alti oameni au placerea de a ma critica, eu am ca datorie doar sa ma iubesc.''

O fata mi se plange ca vrea sa slabeasca si ca se uraste atunci cand se uita in oglinda, alta ca are probleme cu iubitul, vad multi nervi in jur.. si agitatie. Viata este urata, este grea, este gri si afara este atat de frig..ce nu vreau sa inteleg?~
Nu pot. Sunt racita de fix 2 saptamani. Ma simt mai mereu obosita si de abia ma tarai. Am cam prea multe responsabilitati la munca dar ma misc repede, sunt multitasking, zambitoare, ironica si sarcastica, frumoasa, usor fatala, alte ori exagerat de.. pentru ca viata este frumoasa.

Nu stiu ce m-a apucat. M-am trezit eu NEBUNA ca gata, viata e frumoasa si faina si ca asa vreau sa traiesc. Ca-s satula sa ma plang, sa traiesc mizerabil. sa vad sumbru tot, sa accept mai putin decat merit.. si apoi, incep sa IUBESC PERSOANA CE SUNT.

Nu-mi pun presiuni.
N-am corpul perfect, cariera perfecta, nu castig exagerat de mult. Dar imi place de mine si ma bucur de viata, si observ ca multi/multe fix asta nu fac si inchid ochii si-mi vad de ale mele.
Da.. poate este EGOISM.
Dar trebuie sa fac asta pentru..mine.

30 o fi intr-adevar un numar magic.
Cu cat oscilezi pe langa el cu atat poate multumirea de sine, cea reala apare. Am fost bolnava de perfectionism, acum doar iubesc viata si o iau fix cum este.

Sunt Alexandra. fata aia nebuna ce iubeste parfumurile exotice/dulci/vanilate si-si cumpara cu duzina pentru sufletul ei mic si egoism.
Aceeasi femeie pe care multi barbati o vad aroganta, snoaba, fitoasa si rautacioasa dar de o adorabilitate pe care ti-e greu sa o refuzi. Un fel de printesa pe care nu o poti refuza.
Da, La 20 si de ani mi se dedica fix mie melodia, Maximilian-Sophie si radeam:

Stie mult prea multe pt varsta ei
Uite cum te tine dupa fusta ei 
Bre, te-a facut din vorbe, doua
O sa-ti aduc mancare la spitalu' 9

Nu ma deranjeaza sa fiu Printesa.. dar sunt mai mult Regina.
Stiu sa fiu femeie si-mi place. Sa ma alint, sa fiu perversa, sa fiu copila, sa rad, sa glumesc, sa tachinez usor si sa fiu dura si rece ca piatra atunci cand trebuie.
Mi-am cautat idealul toata viata, acum taceti cu totii si lasati-ma sa ma bucur de mine!

Si care-i idealul? Pai... sa fii sincera cu tine si cu defectele tale si sa nu-ti permiti sa fii trista si stearsa. Sa radiezi viata, mereu , oricand, cu tupeu de nesimtita. 
Stiu, stiu eu mereu am fost o NESIMTITA, dar acum o recunosc , o urla, ma mandresc cu asta.
Si da. este o diferenta enorma. 

Fiecare om traieste cu impresia ca este fie blestemat,fie binecuvantat, tu ce alegi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu