marți, 27 decembrie 2016

Viata,da-mi tot ceea ce vrei

Synchronicity- is a concept, first explained by psychoanalyst Carl Jung, which holds that events are "meaningful coincidences" if they occur with no causal relationship yet seem to be meaningfully related.

Stateam alaturi de un el. Si el ma privea trist. Si-mi spune'' Daca ai fi a mea acum te-as lua de mana si am iesi pe usa aceea si nu te-ai mai intoarce niciodata AICI.
De ce stai? ''Pentru Bani'' . 
-Au devenit banii totul pentru tine?
-Nu. Dar sunt necesari.

Il priveam si era atat de trist. Empatiza si-l durea. Ma misca mai mult durerea lui decat.. ceea ce pateam eu. Pentru ca ceea ce pateam eu era doar stres, responsabilitate, un mediu ce-mi cerea un psihic dur, o lipsa de emotii si atat. Dar se merita. Banii veneau si eu iubeam asta. 

Nu am constientizat ca asta ma schjmba sau ca intr-o forma imi facea rau pana cand sa-l vad pe el si sa-l simt ca tremura de frica. Nu pentru el, pentru mine. 

Frica... ce era aia? N-am stiut de frica niciodata. 
Viata? Mi-o riscasem de atatea ori in maniere atat de stupide. Eu eram vocea sadica si rece din oglinda ce-mi zicea'' Fetita sexy si frumusica o sa pici. O sa pici grav. O sa fie RAU.''
Dar n-a fost. Pentru ca mie-mi place sa castig.
Sa ma tarai. Sa ma ridic. Sa fiu tipa SEXY in rochie mulata si tocuri cui.
Sa ma doreasca toti. Sa crape dupa mine. Sa fiu invidia tuturor.
Pentru ca mi-am dorit Totul si nimic N-a fost suficient. 

'Nu-mi fac probleme cu tine. Cand intri intr-o cladire, toti te doresc.''
Si-mi dau seama ca lumea asa ma vede.
Si poate ca asta si sunt. O fantezie, o enigma, o femeie fara suflet dar dupa care mor toti si atat. Nu vrei sa o iubesti dar o vrei, si daca o vrei, te roade, e acolo, te innebuneste.
Dar eu nici macar nu-mi dau silinta.
Eu nu vreau sa seduc pe nimeni si nimic, eu vreau sa ma simt bine cu mine, sa fiu fericita, ATAT. 

''Tu nu te vezi, inca nu te vezi? Tu cand zambesti esti atat de frumoasa. De vie.''
Si nu, nu stiu. Dar da,sunt fericita. Dansez la munca.
Zambesc, glumesc. Rad ca-s batrana dar ca pusti de 17 ani se dau la mine.
''Puscaria ma paste. Asta-i ca desertul la cura. Look but don't TOUCH'' Si RAD.
Viata este frumoasa si buna cu mine. Mi-a dat tot ceea ce i-am cerut.

N-astept multe de la noul an.
Imi doresc puterea de a fi eu, pentru ca daca voi avea asta.. atunci voi avea TOT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu