sâmbătă, 3 septembrie 2016

Gand ascuns.

This is not a love story.

Momente din trecut.
Si totusi de ce bei...
Stii... nu stii.. sunt convinsa..
Impulsuri erotice. Prostii. Si fantezii ce ar speria orice om in viata.

Sunt in spatele oricarei idei de normalitate.
Extazul si agonia sunt una si acelasi lucru dar mie mereu mi-a placut sa fiu in spatelei ideii de agonie.
-Esti bisexuala? Serios? Ce interesant.
-Crezi?

-Am vazut cum te privesc ele dar mai ales cum le priveai tu pe ele.
-Si asa te priveam si pe tine?
-Mai ales pe mine.

Cunosc acea privire, Am tot vazut-o toata viata in diverse forme. Este rugatoare. Este chin. Este furie pura. Arde si te lasa incapabil sa gandesti pana cand nu obtii ce-ti doresti.
Probabil de aceea nici nu reuseste sa ma impresioneze.
Dar totusi...uneori..

Si gandul acela.. jucaria mea perfecta, erotica, in forma umana.
Blonda, cu ochi albastri rugatori.
Libera, sexuala, femeia ce stie ce vrea. Si ea ma vrea pe mine.
Si asa mintea imi fuge departe la lucruri ce n-ar trebui..
La cat de mult imi place cum ma vezi..
La impulsivitatea ta..
La dorinta ta ce-i mai mare decat orice.
La cate ai fi capabila..
Pentru un moment.
Si asa ajung sa savurez un moment ce nu exista, de mii de ori, in mii de feluri doar simtindu-ti intensitatea si intrebandu-ma de ce nu dispare inca.
Privesc diavolul in ochi si ma intreb de ce ea ma vrea.
De ce pe mine. De ce acum.

Si evadez. Mereu am controlat Dorinta inainte ca ea sa ma controleze pe mine.
M-am jucat cu esenta oamenilor si i-am chinuit pentru ca si-o doreau pe a mea.
Am fost calaul din spatele ideii Nu ma poti avea.
M-am bucurat de agonia lor.
Oamenii nu sunt jucarii.. dar momentele sunt pasagere.
Si astfel si ei dispar.

Ma joc de-a Calaul si Tentatia suprema.
Probabil ca-mi caut moartea.
Nu mi-e frica sa traiesc dar urasc sa sufar si viata este de multe ori suferinta.
Si eu fug, ca intr-un labirint plin de tentatii si pericole.
Si nici macar nu le aleg. Nimeresc direct in zid convinsa fiind ca pot sa-l sparg.
Dar cosmarul nu se termina.
Iar eu raman prinsa.
Controlez totul dar tot prinsa sunt.
In acelasi etern purgatoriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu