marți, 27 septembrie 2016

Femeie si dupa scorpie.

-Sunt o bucata de carne... si-s cea mai buna.
Transmit SEX . Mult. Ciudat. 'Esti freaky/ciudata/ se simte. 

Ochii mei ard. Iar eu.. iar ard. Am dat drumul iadului din mine, e liber, pluteste si observ efectul lui.
Stai jos si zambeste. Fii feminina. Stai dreapta.
Rece, logica dar calda.
Vorbeste politicos.
Fii femeie.

Eu sunt chiar mai dulce decat parfumul meu, dar nu, nu ai voie sa atingi.
Pot fi rea, foarte rea, priveste-mi ochii, stii ca nu mint. 

Mi-am zis ca nu o sa fiu asta, dar mi-o doream.
Scorpia pe tocuri cui. Cu genti scumpe. Cu parfum de firma. Cu vrajeli de perversa. Ce stie sa pregateasca un whiskey. Feminina pana in sange dar Rece, Rea.Perversa.
Mi-am zis ca nu-mi voi continua fantezia.
Nu voi iesi de la munca sa ma uit la bijuterii de aur.
Nu voi fi materialista.
Nu o sa pic iar in mirajul oferit de bani.
Dar tot am picat.
Pentru ca ador puterea prea mult si sa o arat.


Stiu. Joc un joc periculos.
Diavolul sunt eu si miza este sufletul meu.
Dar eu simt ca-mi pierd sufletul sau ca-mi reamintesc ca n-am avut de fapt niciodata unul.
Ma simt rece. Egoista. Axata pe scop. Frumoasa si periculoasa.
Ma pipai sa vad daca traiesc.

-Stii... ca 5 zile din cele 6 am fugit la baie sa vomit? Nervii mei m-au autodistrus, se jucau cu mine si cu mintea mea si eu nu faceam fata.
-De ce ai alege sa-ti faci asta?
-Pentru ca trebuie, uneori ne alegem iadul necesar pentru ca sa ajungem sa ne DORIM raiul pe pamant. Vreau sa-mi doresc sa traiesc nu sa ma mai joc cu moartea la usa.

Ha. Ce contrast. Moartea? Eu? Stres ? Eu?
Sunt femeia ce arata inca a fetita si pare inocenta.
Anii de suferinta nu m-au macinat. Chipul mi-e proaspat si limpede.
Dar interiorul mi-e distrus. De fapt sunt ca un fruct stricat.
Sunt umana doar la exterior, restul nu conteaza.

Uneori imi zic ca voi fi ca o fetita japoneaza. Sau asiatica.
Ceva mic, de portelan, imperturbabil. Zambitoare. Rapitor de frumoasa. Pasiva. Aparent cuminte.
Dar ochii ii am tot de drac. Si vocea mi se schimba daca ma enervez.
Mi-am ales insa o arma letala : Feminitatea. Acum voi distruge cu ea.
M-am saturat sa distrug asemenea unui barbat,

EA mi-a zis-o demult, esti prea frumoasa ca sa te distrugi singura asa. Ai tot ce-ti trebuie ca sa ai o viata frumoasa. Si n-am ascultat-o. Dar tot o iubesc. Pictorita mea frumoasa, desteapta si wild, femeie inainte de orice, matura dar atat de frumoasa. Indianca, vegana. Cu parul de abanos.
Si n-am mintit. Cand voi calca pe continentul acela pe tine te voi vedea prima.
Vom picta impreuna si vom arunca cheia camerei. Vom lasa ca acele decenii sa ne invete tot ceea ce lumea a uitat. Sa SIMTA. Iar eu te Simt.

Ma simt privita. Zeci de ochi intrebatori zilnic vor sa-mi afle povestea.
Slabiciunile. Multi imi zic ca-s prea frumoasa.
Le zambesc frumos si spun '' Stiu.''
Daca stii, De ce esti aici? De ce lucrezi?
Intr-adevar. Uitasem traim in lumea in care daca esti o femeie frumoasa, trebuie sa ai un prost la scara cu masina de lux si o vila si ORICE.
Si DA. Stiu as putea sa nu lucrez, dar aleg sa o fac.

De o saptamana aud zilnic macar ca-s prea Frumoasa.
Ca locul meu nu este aici sau acolo si ca eu n-ar trebui sa lucrez/ si -sau sa calc pe acest pamant.

De as avea 20 de ani mi-as pierde capul. As fi o SCORPIE oribila ce mi-as bate joc de toti ce respira. Pentru ca da.. Sunt FRUMOASA. Si asta vreti. asta este de asteptat. asta va doriti.
Va frustreaza ca nu par atat de REA pentru ca va obliga sa ma PLACETI.
Sunt o femeie Frumoasa, inteligenta ce munceste din greu pentru ca sa isi realizeze toate visele.

N-aleg calea usoara.
N-am nevoie de ea.
DESI. si calea mea este usoara, Imi folosesc feminitatea si inteligenta zilnic ca sa obtin tot ceea ce-mi doresc, Si am ceea ce-mi doresc. Imi permit tot ceea ce-mi doresc, dar este munca.
De data asta chiar muncesc pentru ceea ce am.

Si da.. STIU.
Este usor nu? 
Stiu atatia barbati bogati ce mi-ar pune lumea la picioare.
Pentru ca da, cum mi s-a tot confirmat, poti sa fiu Satana/Diavolul, Oribila si Ingrozitoare, daca esti Frumoasa o sa obtii cam tot ce-ti doresti. Trebuie doar sa nu fii si Proasta.
Sa abuzezi nu sa fii abuzata. Despre asta este vorba.

Si da sunt o femeie Oribila.
Ii spuneam si LUI.
Stiu. Au fost luni, zile, si iar zile in care am pictat zilnic, ma imbracam in rochia cea mai buna, beam whiskey si fugeam prin oras. Sunt oribila. Nu mi-a pasat niciodata de nimic ce este uman/normal/natural/ ar zice unii ca n-am fost matura.

Am fost impulsiva si uneori inca sunt.
Diferenta este ca acum vreau TOT.
Vreau masa rezervata din club pe numele meu.
Sa beau pe banii mei strict.
Sa fumez cele mai scumpe tigari de fita, pentru ca eu nu fumez.
Sa-mi cumpar geanta scumpa. Hainele acelea sexy.
Sa am TOT ca merit si am muncit pentru asta. Si pentru ca s Inteligenta si dupa Frumoasa.
Asta vreau si faptul ca deja incep sa am se SIMTE.

Muncesc de pic pe jos. Uneori de abia mai merg.
Ironic in oboseala mea. rad. Chiar vreau sa-mi fac asta.
Vreau sa lucrez si sa lucrez si sa uit ca lumea in sine exista.
Vreau sa uit ca vreodata am crezut ca pot obtine ceva USOR.
Ca MERIT inzecit tot ce am.
Ca POT orice.
Am nevoie de asta.
Si de asta si o AM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu