sâmbătă, 13 august 2016

Undeva departe

Dar viata nu s-a invartit odata cu mine.
Nici momentul, nici bautura, nici ce vedeam.
Totul era pe Repeat.
Vazusem asta undeva? Ca intr-un vis din acela ireal dar care se simte cumva bine.
Nu-i real dar nici aievea. Stii ca ai mai trait asta si ca este ce trebuie.

Si daca nu te iubea de fapt si te omora? 
-Am mai fost amenintata. Nu mi-e frica de nimic.

Iti zici ca timpul trece repede si ca viata nu semnifica nimic.
Si totusi, eu aveam un Flashback ciudat si radeam.

5 ani? Pentru mine si 1 luna poate sa-mi schimbe intreaga viata, identitate si look.
Niciodata timpul n-a mers in ritmul lui normal.
Azi aveam totul, maine nimic, azi eram Zeita, a doua zi eram la pamant turbata de furie.


Acum 5-7 ani mi-era frica.
Si de Bani prea multi. Si de Sexualitate. Si de Mine.
Si de cat pot sa distrug.

Acum nimic nu ma impresiona.
O mare plina de iahturi se intindea in fata mea.
Party la etaj. Bautura cat cuprinde. Fetite frumoase si naive. Barbati batrani si bogati. Tineri naivi.
Femei? Aproape deloc.
Cautam cu privirea in ceata ceva familiar.
Femeia frumoasa, eleganta, o idee coapta, sigura pe ea. Unde esti? Priveste-ma.
Mai observa cineva ceea ce observ?!

De fapt, imi cautam povestea. Acel CEVA, ce sa-mi aminteasca de fluxul vietii. De pasiunea ei.
She's the boss? OK. U're the boss. Come back later at my Club, ok?!
In lumea mea si mult prea departe. CE? Mi-a confundat sictirul cu altceva?
Nu vreau sa epatez. Sa stralucesc. Sa arat pasiune.
Banii nu ma fascineaza. Nici acel lux deloc accesibil oamenilor de rand.
Eu caut pasiune, viata, arta, sensul de a trai.

Acum uitandu-ma la mare intunecata imi dau seama ca arta este in mine.
Viata se poate reflecta in mine, o las si o primesc.
Daca femeia eleganta ce este fascinanta sunt chiar EU, daca rolul acela trebuie sa-l car eu in aceasta seara?!

De ce ti-ai lua carti de tarot, doar nu crezi in asa ceva?!
-Este simplu. Acum 10 ani cineva mi-a zis ca eu poate nu cred in mine dar destinul da.
Acea femeie mi-a spus ca eu-s facuta sa Conduc si ca Viata mea nu va fi usoara dar nici plictisitoare cu siguranta. Ca voi avea o viata ca in filme si ca voi vedea lumea.
-Am ras. Eram timida, introvertita si uram viata.
In cateva luni dupa urcam in avion pentru prima data, complet convinsa ca am fost facuta sa traiesc asa. Sa fiu acolo. Ca mi se cuvine. Ca viata mea merge fix pe fagasul normal.

Tot atunci am fost pusa sa aleg. Bani, sa fiu ceruta de sotie in Paris, sa vizitez la scurt timp 4 tari straine printre care si Egiptul ce reprezenta visul copilariei mele.
Ma si vedeam uitandu-ma de la balcon la nisipul rece in Cairo, ca intr-un flash back dement in care eu traiesc un vis si viata chiar imi da tot ce i-am cerut eu cu egoism.

DAR m-am razvratit. Pasional chiar.
Nu-s o pasare exotica intr-o cusca de aur. Nu asta este puterea.
Atunci mi-am dat seama ca de fapt sunt ceva mult mai rau si ca ma iubesc enorm.
Atat de enorm incat niciodata sa nu-mi mai permit sa cred ca viata merita sa fie vreo secunda Banala si ca Orice nu este posibil.

Destinul exista, cartile de tarot, zodiacul, pasiunea vietii, personajele din filme puternice si interesante, pulsatia vietii ca intr-un film. Totul este ACOLO daca stii sa cauti.
Daca nu ar exista. N-as fi aici cu tine, atat de departe uitandu-ne la ocean.
Totul are un sens.
Fata frumoasa ce ma asculta imi zice ca-s sexy si frumoasa.
Ii zic multumesc. Am o fusta pana in pamant , parul strans in coc si o esarfa multicolora ca sal.
Ea este sexy cu niste pantaloni scurti .Foarte scurti. Increzatoare, plina de viata dar plictisita.
Si Acum suntem aici. Eu femeia fatala in haine de femeie cumintica si ea papusa sexy cu pasiunea tipica fetelor tinere. Si m-a crezut, ca viata este frumoasa si ca merita.
CE merita? Orice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu