marți, 1 martie 2016

Mi-e dor de ea. De mine.

Nu-i din cauza studioului.
Ca-si castiga banii din pictura..

Nici macar ca a fost femeia ce mi-a dat sfatul cel 
mai bun la timpul potrivit '' Take it easy dear. You are a woman, you shouldn't suffer.''

Ci.. faptul ca pentru mine ea a reprezentat la acel moment in timp, exemplu feminin de care aveam nevoie. Un ideal, un exemplu, un sprijin. Cineva cald.

Ea mi-a zis sa nu fiu propriul meu calau.
Sa fiu feminina pana la sange.

Sa nu ma sperie propria mea complexitate..
Si apoi.. ea mi-a amintit faptul ca '' I've seen many girls and women. But never someone like you. ''

Stii.. atunci cand ti s-a zis ca esti Ciudata toata viata.. sa auzi ca tocmai asta te face speciala de la cineva ce-o admiri conteaza mult.

Au existat multe femei in viata mea.
Prietene/muze si fiecare m-a cladit si influentat in diverse feluri
De Ea mi-e cel mai dor mai ales ca e departe,pe alt continent.

Stiu ca-mi caut explicatii si motive si ca ma plang.
De fapt mi-e dor de ceva ce nu pot obtine.
De momente din trecut, de mine, de vibratii, de energia mea.

Nu stiu cum sa-mi cladesc viitorul pentru ca exista o furtuna in mine.
Unde ma indrept si imi doresc sa ma indrept acolo?

Stiu prea bine.. poate mai bine decat oricine. TREBUIE SA STII CINE ESTI. ca sa Obtii ceea ce vrei. Afla cine esti/cine vrei sa fii si o sa ai TOTUL.

CINE SUNT ACUM?!
Asta-i intrebarea ce ma macina acum. Pentru ca eu ma schimb mereu.
Ma uit in parfumuri,in rochii, in bijuterii, in carti. Sunt acolo?!
Poate-mi trebuie o reinventare totala.

Astept. Raspunsul va veni de la sine. Mereu vine.
Pana atunci am aflat ca sunt Drac. Inca sunt. Si se simte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu