marți, 1 decembrie 2015

Pe tine cine te ajuta?

Sa vorbim despre piloni.
Despre sprijin.
Despre acei la care poti sa fugi/ sa ceri ajutor / sa fie acolo pentru tine.

Bun. Inchide ochii. Asa. Acum ei au disparut.
Esti complet singura.
Te doare?
Singuratatea doare?
Bun.
Asa si trebuie.

Un barbat ciudat imi vorbea odata.
Ii auzeam vocea. Ii era patrunzatoare, rece, sigura.
Stii de ce esti interesanta? Nimic nu conteaza pentru tine. Doar tu.


Poate avea dreptate. De unde sa stiu eu?
M-am ascuns in atatea imagini/ impresii despre mine/ situatii incat nu eram nici eu singura.
Si totusi.. in acel moment. L-am simtit. Avea dreptate. Doar Eu.
Odata stiam asta. Asa incepuse totul. Doar eu cu mine si atat.

Nu-mi doream singuratatea dar ma simteam calma in ea.
Atrageam prea mult atentia. Eram prea frumoasa ca sa fiu singura.. si totusi spre asta aspiram.

Piloni? Adica cine sa ma ajute? Cine ma sustine? Nimeni.
Nu mi-a placut sa ma bazez pe nimeni si nimic si m-a durut atunci cand viata m-a facut sa apelez la cineva. Eu nu stiu ce-s aia piloni/ziduri de sustinere.
Eu mi le-am ridicat singura in mine si mi-am gasit linistea acolo.

Nu stiu daca fug,
Stiu ca urasc nesiguranta ce ti-o poate da cineva.
Stiu ca prefer sa am nimic si sa stau in frig intr-un colt si ca pot gasi puterea sa zambesc.

De ce pot zambi atunci cand am nimic?
Pentru ca ma am pe mine.
Si asta este suficient.

Acum cateva zile mergeam noaptea prin frig si ploaie.
Unii barbati se uitau neintelegand de ce o fata asa frumoasa nu a putut macar sa-si ia o umbrela.
De ce se chinuie singura? De ce merge asa drept? Oare nu ii este frig?
NU.
Si acum 5 ani faceam lucruri similare.
Am carat bagaje grele de peste 10 kg pe distante mari, doar ca sa-mi demonstrez ca pot.
Faceam sport pentru rezistenta si alergam pana cand ma durea tot corpul.
Mi-a placut sa ma simt si inca o fac.
Sa simt ca acea carne imi apartine si ca pot sa fac ce vreau eu cu ea.
Sa o simt a mea. Sa-mi apartin. Sa ma depasesc. Sa vreau mai mult si in acelasi timp sa-mi fiu suficienta.

Povestea mea nu este una tipica.
Nu sunt eu cu un print.
Sunt eu singura ori in haine de piele, ori intr-o rochie feminina stand singura pe marginea unui balcon cu un pahar de whiskey. Si zambind.

Un comentariu:

  1. La Inceput cand am citit primele articole mi se pare ca esti Super Narcisista adica inca cred asta, dar in acelasi timp Inteleg ce inseamna sa fii Tu Singur pe lume, sa fii lovit sa razbati sa Lupti.
    Diferenta dintre mine si tine (mna imi permit sa fac o comparatie intr-un Comment. Una din diferente e ca si eu, si Altele altii am avut o viata de Cacat si asta nu ma face sa distrug si sa Nenorocesc tot ce prind. desi... In lumea de azi nu ma mai surprinde nimic.

    Am cunoscut cazuri de persoane care s-au Pus pe Dansele toata viata chiar pana si la Imbolnavirea propriilor copii / moartea barbatului ei. Adica Cat de NARCISIST Bolnav poti fi ?

    Nu mai zic de alte lucruri si mai bolnave. Bottom line is. Nu esti OM evoluat daca esti Javra. si pierzi f Multe de la viata. Adevarat si Castigi, adica . stii ca nu te poate rani nimeni blah blah. Dar nu ai de unde sa stii. Poate intr-o zi ai sa te indragostesti de Careva, si ai sa vezi/ simti cata Durere ai provocat si altora.

    Ce tie nu-ti place altora Nu le face... Vine Nota de Plata pt toata lumea. pt unii din voi, Pedeapsa cea mai mare e sa traiti cu voi inseva in propria Mizerie ;) True Story

    RăspundețiȘtergere