luni, 7 decembrie 2015

Femeia ce nu-i niciodata a ta.

-Iesi.
-Nu.
-Nu ma fa sa te scot cu forta.

Zambesc. Ah, da?! Acel zambet al meu... arogant, rece dar in acelasi timp ce te invita sa scoti tot ce-i mai rau din tine. Haide, poti sa fii rau?!

Si deodata, sunt dulce.
Sunt acea fetita la care ai visat.
Cu chip angelic, feminin ce te priveste cu ochi mari si-ti cere sa fii animal.
Si... vrei sa ma ranesti?
Sa stii ca gem ..tare.
Imi place sa simt totul.

Te apropii si te-am impins la pamant.
Deodata privirea mi s-a schimbat.
Sunt victima sau abuzator? Ce dracu sunt?
Genunchii imi stau confortabili aproape de pieptul tau si te privesc direct.
Esti sexy,
Pot sa ma joc cu tine?
Ma lasi?


Ai zice Nu.. dar am o voce interesanta ce te face sa te intrebi ce va urma.
Asa ca spui... Da.
Zambesc si deodata devin usor mai blanda.
Foarte bine.

Te trag de mana spre mine aproape de un zid.
Vreau sa stii ca nu am unde sa fug si ca nici n-am de gand sa plec.
Ca sunt acolo de buna voie si ca mi-am creat singura cusca riscand sa pierd.
Vreau sa ma privesti mereu in ochi si sa simti ca pot fi a ta pentru o clipa.
Dar doar pentru ca asa am eu chef.
Forteaza-ma si o sa-ti arat ca iadul este o femeie si cum se simte sa fii calcat, ranit, distrus.
Simte-ma si vei stii de ce mi s-a zis ca distrug vieti.
Si totusi vei vrea mai mult.
Nu vei suporta mainile altuia pe mine.
Ca nu poti avea mai mult.
Nu ma vei suporta pe mine dar ma vei vrea.
Prea mult, atat de mult.
Perfectttt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu