duminică, 8 noiembrie 2015

Tu iti stii limitele?!

Credeam ca stiu tot.
Stiam ce se zice.. cinismul este o masca. O frica de a infrunta lumea.
Iar mie nu mi-a placut niciodata sa am frici.

Nu stiam nimic si este ok.
Mi-am dorit sa ma tarasc la pamant si sa urlu iar.
Sa distrug tot ceea ce sunt ca sa ajung intr-un final... la Mine.

Ma uitasem.. era normal sa nici nu ma mai simt.
Farduri, rochite, bijuterii, zambete seducatoare, glume de prost gust si totusi eu nu eram acolo.

Eram tot papusa perfecta. Femeia fatala. Cea rece si logica ce te ucide cu 2 propozitii bine zise.

Eram robotica. Inchisa. Protejata de ziduri mai inalte decat mine.
Nimeni nu se apropia pentru ca nu lasam pe nimeni.

Eram o jucarie minunata, si inca sunt , nu?

Ma voiau toti si ii simteam.

Stiti acea tensiune cand cineva te priveste de parca ar rupe carnea de pe tine si te-ar devora sexual?
Eu o simteam zilnic. Mi se lipea de piele din toate partile.

Oamenii veneau si eu respingeam orice si pe oricine.
Zambeam rece si ma inchideam si mai adanc in mine.

Inca mi se pare un blestem sa fii frumoasa.. dar nu pot renunta la asta pentru ca-mi confera un avantaj. Dar esti un semn umblator. Pentru Orgoliul, Ura, Frustrarile celorlalti.
A fi Frumoasa inseamna a avea o Putere asupra altora.
Pentru mine insa a fi frumoasa era o maniera de a-mi exprima simtul artistic in primul rand.

Daca as alege sa ma ascund. Sa fug. Sa evit totul, Ei ar invinge.
N-as mai fi Frumoasa. N-as mai fi Diferita. N-as mai fi Eu.
Iar eu nu pot sa fac asta. Eu trebuie sa fiu eu oricat de greu mi s-ar parea.

Inca-mi place sa fiu oribil de frumoasa si distructiva.
Si dupa ce am vomitat el m-a tras spre el si sarutat.
M-am uitat la el socata.
L-am intrebat De ce ai facut asta?
''M-am simtit atras si erai sexy.''

Ce nu stie el insa..este ca stiam ca sunt.
Stiam ca sunt carne si instincte si sexualitate vie. Stiam ca arat ca o papusa.
Stiam ca oricat as distruge acea carne ca ea tot va atrage ca un magnet.
Ca pot sa fiu la pamant, sa-mi doresc sa mor si ca cineva tot si-ar dori sa mi-o traga.
Si da. Ma incanta asta.

Ce esti? Cine esti?
Uite ca inca aflu. Ca n-am liniste. Ca nu ma opresc, ca nu vreau sa ma opresc.
Uite ca inca urlu, si ma enervez, si inca ma ridic de jos.
Uite cat sunt de feminina si frumoasa ca si cum nimic nu s-a intamplat.
Uite ca pot.

Demon si Inger. Imbinate in aceeasi persoana. Ti-e frica?!
Ar trebui. Ti-ar placea oribil de mult de mine. Ai geme.

Exista multe lucruri in noi oamenii. Umanitate. Pacate. Lucruri oribile. Si este ok.
Suntem defecti si fix asta ne face umani.
Sau ce, tu atunci cand tipi , tipi de placere sau de durere? Asa-i ca nici macar nu conteaza?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu