marți, 29 septembrie 2015

Tensiune sau doar eu

Imi explodeaza capul si-mi zic ca o sa turbez.

-Ce ai?
-Serios? Tie iti par lucrurile ca fiind normale?
-Nu...dar tu mereu.. cum sa zic, mereu ai trait asa.
-Da, mersi, ingreuneaza-mi situatia :))
-Eu cred, ca de fapt te excita totul..
-TOTUL. Asta-i problema de fapt? :))
-Haide. Stii ca de fapt iti place tot ce ti se intampla la nebunie.
-NUUU. Este .. prea dus la extrem totul.

-Asta inseamna ca ... Nu o sa o faci?
-Normal ca o sa o fac.
-Pai vezi.Asta esti tu.
-Oare?

Imi dau doua palme cam brutal peste fata.
Obrajii ma dor si se inrosesc dar mie nu-mi pasa.
''Stii ca toti de aici, absolut toti, vor sa ti-o traga?
-Stiu. Inclusiv tu.. sau sa ma exprim altfel, mai ales tu?
RAD si dispar. Mi se rupe.
Nu-mi pasa de el, nu-mi pasa de nimeni, oare stie cineva ca nu le stiu nici numele si ca daca o sa ii vad pe strada ca nu o sa ii recunosc macar?

-Cred ca-mi place sa ma chinui singura...mult prea mult
-Aa. Un fel de masochista sadica? De fapt nu. Vrei sa spui ca esti propriul tau calau?
-Cu siguranta fix asta sunt.
-Pai de ce?
-Nu sunt inca sigura. Pentru ca pot?
-Pai ..n-ar fi mai fain sa simti doar placere ?
-Cred ca simt o placere atunci cand ma stopez sa fac ceva. Un fel de fetish/blocaj mental turbat rau.
-Cat de interesant...
-Ti-am zis ca-s dusa.
-De ce crezi ca ai avea placere din asa ceva?
-Pentru ca sunt in control. Eu-mi ofer/dau placere si nimeni altcineva nu intervine.
Este jocul meu cu mine iar ceilalti sunt intamplatori.
-Dai drumul la control vreodata?
-Da. Dar si atunci sunt in control.
-Se poate si asa?
-Orice este posibil ,oamenii-s complicati.
-Si acum.. ce o sa se intample?
-Acum ne jucam.
-De ce suna asta .. asa ciudat?
-Pentru ca este.
-Mi-e frica sa ma gandesc , de fapt sa incerc sa-mi dau seama la ce te gandesti.
-Nu trebuie. Nu-i este treaba ta asta. Tu trebuie doar sa accepti.
-N-as putea refuza.
-Stiu. Si sa aud asta de la tine, imi da alt tip de placere pe care doar eu o cunosc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu