sâmbătă, 12 septembrie 2015

De ce este bine sa gandesti ca un barbat

Eu inteleg orice.
Orice.
Orice gest il faci te tradeaza.

Eu te simt. Sunt perversa. Sunt masculina. Stiu ce simti.
Eu ma privesc in oglinda des.
Stiu ce transmit /stiu exact ce fac si de ce o fac.

Sunt femeia pe care eu, intr-o seara tulbure, mi-as dori-o.
Desi m-ar distruge.

M-as uita la ea si i-as zice ca-i cea mai fascinanta si ciudata femeie pe care am cunoscut-o.
Si ca o vreau.

Ea mi-ar rade in fata si mi-ar spune direct: ''Stiu""

II spun unei tipe bisexuale ca sunt fantezia oricui si ca nici macar nu mi-am dorit asta.
Ca inteleg barbatii prea bine , atat de bine incat parca as fi unul.
Ca-mi plac femeile si ca multe din ele ma vor.
Ca nu am inteles niciodata de ce unele femei incredibil de frumoase m-au placut atat de mult.

Nu ti-e frica de barbati?
-Nu. De ce mi-ar fi. Tot ceea ce simt ei exista deja in mine.
Avem aceleasi instincte.
In general lor le este frica de mine nu invers.

O sa mi se dea peste ochi.
O sa mi se zica NU GANDESTI ca un BARBAT.
Esti femeie. Ce zici?
SI totusi conform testelor de personalitate dupa Jung am o personalitate strict masculina.
Sunt o ENTP-ista nebuna. O intuitiva ce analizeaza lucrurile non stop.

N-am purtat fusta pana la varsta de 17-18 ani.
Sunt competitiva ,instinctuala si sexuala.
Gandesc logic si prefer sa gandesc decat sa simt intr-o situatie ( Sunt prea rece ,defect personal poate)
N-am putut fi niciodata manipulata emotional.
De fapt eu speram ca ei sa o faca sexual, macar era interesant :))

Sunt desigur avantaje atunci cand poti gandi ca un barbat. Doar este o lume a barbatilor nu?
Bine, ma rog eu nu cred asta, eu zic aici ceea ce se crede la modul general :))

1.Una din ele este ca nu poti fi fraierita.
Niciodata.
Efectiv simti minciuna si interesele ascunse.
Nu de alta, dar nu-i ca si cum tu nu ai asa ceva. :))
Totul la tine functioneaza logic si pe ideea de ''Zi-mi exact ce vrei de la mine.''

2. Se pare ca ajungi sa fii oribil de sexy pentru ca esti ciudata.
Altceva. O provocare. Si ai si umor.
CUM. Pe asta nu pot sa o duc de nas si nici nu-mi plange pe la telefon ca sa ne vedem pentru ca ne-am tras-o? Ce? Exista asa ceva? Mda.

3.Discutiile sunt sincere,directe si chiar te invata ceva.
Daca o femeie usor emotionala va juca rolul misterios. una ca mine iti va zice in fata tot.
Nu, gresit, nu o va face pentru ca nu are mister/e neinteresanta, ci pentru ca este intr-o continua evolutie si nu are timp ca tu sa-ti faci scenarii in cap despre cum ar fi ea de fapt.
Ea vrea sa o cunosti din prima si sa evoluezi impreuna cu ea.
Mda. Te va folosi in scopul asta.
Poti fi o pasa trecatoare, o aventura, un amic si doar atat sau barbatul vietii ei.
Depinde de tine.

Acestea fiind zise. Eu zic asa sa Gandim mai mult si sa Simtim mai putin, pentru ca Simtitul asta exagerat cred ca ne-a dus pe multe la situatia in care am fost tratate ca niste fraiere.
Doar o Idee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu