marți, 7 iulie 2015

Relatiile sunt despre libertate

Ahh..frica.
Frica de ce se poate intampla?!
VAI. Certurile.
Inchisoarea.
Aceeasi persoana mereu. Pentru totdeauna. Incontinuu. Fortat.
NUUUUUU.

Daca oamenii sunt nebuni si vad relatia ca pe o inchisoare, le dau cu placere 2 palme peste figura si ii trimit inapoi la gradinita.

NU. O relatie nu inseamna inchisoare.

Daca simti nevoia sa-ti verifici iubitul din 5 in 5 minute non stop, scuze ca-ti zic dar ai o problema psihica. Sau o lipsa grava de incredere in tine.

Cat despre barbatii posesivi si gelosi... daca simtiti ca gresiti in relatie cu ceva,remediati acel aspect nu deveniti psihopati si monstri!

Si..ma vedeam nebuna si fugind pe campii.
Care campii? Habar n-am ideea era ca eram libera si imi placea sa fiu asa.
Nu-i de mirare ca ma innecam la gandul casatoriei.
La cat de posesivi,gelosi,inchisi la minte si ciudati sunt oamenii, clar nu ma vedeam fiind asa.

Eu eram nebuna aia ce-ti rezolva orice problema si in care ai o baza.
Se duce acolo cu mai mult tupeu decat un barbat si gata, totul este solutionat.
Dar daca o freci..la cap nu in alta parte cu gelozii,copilarii si alte rahaturi s-ar putea sa te trezesti calcat bine de tot sau facut bucati marunte.

Mintea mea isi zicea lucruri simple si de bun simt: Este barbat trebuie sa stie sa ma ia, nu sa fie un baietel speriat de umbra lui si intimidat de altii.

Dar eu eram intimidanta si inca sunt. Pot sa atrag foarte usor pe cineva si asta nu-i nici macar pentru ca as fi vreo femeie usoara. Din contra, sunt chiar oribil de serioasa si logica.
Dar se poate ca in ideea asta de logica, bunaciune, cu simtul umorului si imbracata misto, barbatii isi vad un ideal..din copilarie sau din filme si ar sari pe mine imediat.

''De ce esti cu El?'
Imi vine sa le urlu : Pentru ca ma F*te de nu mai stiu sa merg dupa.
Dar ma gandesc ca-s copilasi si ca nu m-ar intelege sau m-ar crede nebuna.
Nu ca n-as fi, Doamne fereste.
Desigur ca El are multe calitati una din ele este ca stie sa fie barbat si ca este foarte inteligent.
N-am chef sa explic asta altora pentru ca stiu ca ei traiesc in relatii copilaresti.

Se cupleaza si dupa isi verifica mesajele/mailurile/se isterizeaza la orice privire-vorba-flirt si daca se poate isi schimba profilul pe facebook din ala personal in ala de cuplu.
Ce mai. Puscarie. Sa fie acolo din prima, ca asa-i frumos.
Ti-e si frica sa te gandesti ce s-ar intampla daca s-ar casatori si ar avea si copii.
S-ar ajunge la ceva si mai grav? Posesivitatea aia ma sperie.

Gelozia este sexy  Ar zice multe femei si-s de acord cu ele.
Este sexy ca ala sa te F*ta atunci cand e gelos.
Dar punem stop acolo.
In rest gelozia nu are nimic fain in ea. Este un semn de slabiciune si de multe ori semnul de alarma ca acea relatie nu este chiar una normala/functionala.

Relatiile sunt despre libertate.
Sa dai libertate omului de langa tine sa creasca/ sa de dezvolte/sa fie el.
El alaturi de Tine. Sa fiti amandoi Voi impreuna.
Incearca altfel, sufoca-l, lasa-l sa te sufoce, Si bucura-te vazand cum relatia aia se distruge in mii de bucati.

Nu stiu despre voi. Dar eu vreau sa ma bucur si sa-mi traiesc viata.
Daca am sa ajung nebuna psihopata cu telefonul lui in mana si facandu-mi griji acasa atunci cand el lipseste atunci inseamna ca m-am pierdut..grav
Si mie-mi place de mine sexy :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu