vineri, 17 iulie 2015

Invata sa fii o pisicuta

Nu toate femeile sunt pisicute, dar alea sexy da sunt.

Sa umbli cu parfumul ala dulceag si sexy in plina zi.
Sa porti oja rosie ca sangele.
Sa arati genial de bine si sa zambesti dulce.
Sa vezi ca oamenii te privesc fix,direct in ochi si sa le arunci o sclipire de pura perversitate in privire.

Pisicuta aia zgarie, sau te mananca de viu de fapt?
Darrrrrrrr. e atat de feminina. Se alinta usor. Vrea sa o tii de mana. Este inteleapta si tacuta si ingana usor un ''Uhum'' cand ai nevoie de aprobarea ei.

Ti-as fi spus daca as fi putut... Vreau sa ma privesti.
Sa visezi la netezimea pielii mele.
Sa te gandesti la cum as face la atingerea ta.
Sa simti in mine lucruri pe care eu demult am refuzat a le mai vedea.

A fi femeie este complicat.
Pentru ca daca o dai in extreme, fie esti prea rece/baietoasa, fie prea pisicoasa , risti sa pici in penibil.
Incerc sa fiu un mix din toate.

Probabil faptul ca ma apropii de 30 de ani ma ajuta.
Nu ma mai aprind la nervi si-ti sar in cap.

Ascult oamenii mai mult, sunt mai inteleapta.
Nu mi-e greu sa zambesc cald unui om ce nu mi-a facut nimic.

Imi tin tonalitatea vocii moderata. Nici prea
brutala/dominanta nici prea ridicata/alintata.
Te privesc fix, pentru ca pot. Am o experienta in spate si multe povesti.

RAD. Probabil mi-am redescoperit feminitatea privindu-mi pisica.

Se alinta des, te musca/sare la mana ta daca o enervezi, si daca o confrunti are cea mai adorabila privire ce ai vazut-o vreodata. Stie ce este. Stie ca nu poti sa-i faci rau/sa o ataci.

Stie sa apeleze la sentimentele tale.
Este constienta ca merita tot pentru ca stie sa ceara/obtina asta.

Cum sa fii ca o pisicuta?!

- Ai grija la tonalitatea vocii tale, Nici prea aspra, nici prea dulce. Lasa impresia oamenilor ca poti si sa musti si sa zgarii la nervi. Metaforic vorbind desigur.

-Tinuta ta esti tu. Hai sa nu ne mai mintim. Esti femeie , celebreaza asta zilnic. Imbraca rochia aia geniala. Poarta rujul ala. Cumpara acel parfum. Gandeste-te la tine ca la un obiect de arta.
Obiectele de arta sunt frumoase nu? Nu ar fi interesant sa fii si tu ceva frumos? Nu te-ar distra gandul ca esti vie.. si pur si simplu frumoasa?!

-Nu este un inger, nu esti un diavol. Esti complexa. Ai si binele si raul in tine.
Sa ti se vada asta in privire si in gesturi. Tine oamenii pe o pozitie neutra. Asa le vei capata si respectul si vei primi si acea doza de mister.
Combina duritatea unei scorpii/femei rele cu bunatatea unei mame.

-Fii femeia la care visezi. Este simplu. Toti avem o imagine in cap despre cum ne-am dori sa fim. Munceste zilnic, fie si cat de putin ca sa ajungi acolo. Este calatoria ta.. si crede-ma la final o sa merite.

-SI CEL MAI IMPORTANT.
Invata sa castigi o disputa fara sa urli/tipi/sa injuri/sau sa te impui cu violenta.
Castigi mai mult cu un zambet misterios , cu o propozitie logica spusa intr-un calm total si o privire care spune clar'' Nu poti sa castigi cu mine pentru ca nici macar nu-ti doresti asta de fapt,nu?''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu