luni, 13 iulie 2015

Cand viata ti-e iar film

''Ma scuzi..doar ca ai o privire ce ma lasa..fara cuvinte.''

Si asa lucrurile deodata incep sa se miste cu o viteza oribila inapoi.

Acum 6 ani? Cat sa fie?
TU. Machiaj perfect, atitudine agresiva. Sexy si o stii.

Mai stii? Ti-era frica sa te privesti in oglinda.
Atunci cand ti se reflecta o imagine perfecta..incepeai sa tremuri.

Te simteai inumana chiar..si te speria asta.
Nu te descurcai prea bine cu perfectiunea..

Ai fi zis chiar ca perfectiunea merita sa fie distrusa.


Te uiti in ochii lui si nu vezi nimic decat dorinta. Orbire. Fascinatie...si atat. Tot ce este el a disparut.
Unde? De ce esti atat de slab?
Te intorci..si observi ca si altii sunt la fel.
Simti nevoia sa cauti oglinda.. Se poate oare sa fi ramas la fel?
Un chip frumos te priveste ..fara riduri.

Nu.. Paradoxal acel chip acum are mai mult farmec.
Are iz de femeie. Are intelepciune. Are o privire fixa si care stie exact ce este.
Se poate oare.. ca acea privire sa fascineze ACUM chiar mai mult?
Anii sa fi dat savoare in loc sa o ia?!
Dar de ce acum? De ce eu?

Stii ca-s intrebari inutile. Si nu-ti pasa.

Se invarte totul cu tine si simti oamenii gravitand pe langa tine.
Domnisoara sunteti atat de frumoasa...
Esti femeia perfecta ,stii?

Un pusti de 17 ani te priveste ca fiind ceva atat de.. altfel
Si-i zambesti. Este dulce. Este mic. Vede doar o aparenta.
Dar tu esti atat de mult.
-Stii ca arati de 18 ani,nu? Nimeni nu si-ar da seama ca esti mai in varsta decat mine..

Ha. 18 ani. Am si uitat cat a trecut de atunci.
Atatea transformari. Atatea imagini. Atata suferinta.
Nici nu mai stiu.. de atunci de cate ori am uitat ce sunt.
Dar AZI. Azi sunt chiar eu. Eu totul.
Azi eu privesc cu maturitatea unei femei desi corpul mi-e inca atat de tanar..

Sunt o vampa.
Femeia ce este prea mult si adora ca este asa.
Ce merge drept, ce are un parfum atat de seducator..ce stie/ce/cum este.

Stiu ce-mi place..si asta-mi da putere.
De asta calc apasat si zambesc asa ciudat.
Si de asta ..ei ma vor si se impiedica..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu