vineri, 5 iunie 2015

Relatia dintre doi oameni

''Voi va iubiti salbatic si sunteti amandoi orgoliosi dar oricine poate vedea cu usurinta ca sunteti facuti unul pentru celalalt. Eu nu va vad despartiti.''

Imi place sa ii transmit indiferenta si raceala.
Imi place sa ma simta.
Vreau sa-mi simta superioritatea. Sa-l provoace. Sa-l innebuneasca.
Sa scoata tot ce-i mai rau din el pentru ca si eu sunt la potential maxim.
Vreau sa-l simt cat mai aproape de mine cu putinta.

Azi iar am purtat ruj rosu ziua.
Mi-am ales cel mai adanc decolteu si am lasat materialul rochiei sa-mi mangaie pielea goala.
Sa iesim.
Asa?
-Asa.
Foarte bine.

Usor confuz si intrebator. Ah, chiar ai uitat? Sunt chiar eu, femeia pe care si-ar dori-o toti si da o sa-ti amintesti asta iar si o sa te loveasca.

Merg hotarat si nu-mi pasa ca ma doare.
Iubirea doare, Imi zic ca am crezut ca mi-am testat toate limitele si totusi daca n-ai fost inca intr-o relatie in care sa iubesti, probabil ca n-ai trait nici jumatate din tot ceea ce exista.
Orice credeam s-a schimbat.

Nu stiam ca pot iubi si uri in acelasi timp asa intens.
Nu stiam ca sentimentul poate fi reciproc.
Nu credeam ca o sa tanjesc dupa atingerea lui la nervi.
Ca indiferenta doare si ca se ascunde atata pasiune sub privirile ce vor sa nu-si transmita nimic reciproc. Dar daca n-ar fi asa, de ce am transmite asta tuturor?
De ce ei si ele ne zambesc cu subainteles.
Cei ce iubesc stiu cum se simte.
Sa-l vrei pe celalalt atat de mult.
Sa ti-l asumi.
Sa-l urasti pentru ca nu poti sa pleci.
Sa vrei sa ai totul alaturi de el.

Toti ma privesc. Femei, barbati. Se opresc din vorbit. Se intorc, se impiedica.
Zambesc. Asa..foarte bine, continuati.
Mana lui din spatele meu, m-apuca strans de brat.
In ce fel poti fi..
-In cel mai rau fel. Cu incredere maxima desigur.

EL nu stie. Si eu o iau razna.
Da, corect, sunt femeia ce poate sa aiba orice barbat dar eu-l vreau pe EL.
Eu n-am nevoie de el, dar il vreau.
Aici nu vorbim de co-dependenta, de santajuri sentimentale, de slabiciuni, de drame emotionale, aici vorbim de dorinta/alegere mentala/recunoasterea in toate a cuiva facut perfect pentru tine.

Ne privim fix in ochi.
Recunoasterea defectelor tale in celalalt.
Ura pentru propriile tale fixatii.
Nervi pentru ca daca era altfel puteai fugi demult.
De ce existi ca sa ma chinui?!
Pentru ca asa trebuie sa fie.

-De ce sunteti asa?
-Ne place sa ne testam limitele.

Cum se simte?.. Ca atunci cand avand cea mai perfecta rochie pe tine si simtind in toti porii ca esti sexy ..simtind acea putere te amuzi putin prea mult de frica si dorinta celor ce te privesc.
Esti acolo..chiar tu , cea mai buna..si totusi atat de singura.
Si astepti. Il astepti pe EL.
Ca deodata o voce hotarata sa-ti sopteasca, din spate, la ureche: Stiu ceva ce te-ar face sa te simti chiar mai bine.
Si ai picat. Si vrei sa pici si mai rau.
Speri sa fie chiar foarte rau pentru ca si tu esti foarte rea.
Puterea ta devine evidenta langa puterea lui.
Ea-si pierde din valoare langa cineva slab..
Si asa..esti prinsa.
De aceea EL este el si tu esti tu.
De aceea mereu vrei mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu