miercuri, 13 mai 2015

Sa controlezi sau nu

Eu..cred ca am trait suficient.
Trantisem cuvintele fara sa ma gandesc la impactul lor.

Lumea-mi spunea de relatii,de drame, de probleme la munca, despre grija imbatranirii, despre eternul si fascinantul barbat, despre lucruri ce ma lasau mai rece decat inima ce mi-o tot laudam mereu.

Iar eu.. eram acolo.
In rochie mulata pe corp..si zambind.
Nu vreau sa stiu cum se termina totul, nu vreau sa stiu cum este viata.

Cuvinte in minte pe repeat..si totusi stiam mai bine decat trebuia exact cum este viata.
Trista,anosta,plina de griji si probleme, umpluta de nimicuri ce-s transformate in drame.

Deci...nu ma interesa. Eram copila sexy. Lolita. Cea ce-si facea griji de ce dres va purta maine si nu lasa viata sa o lase prea afectata.

O imaturitate fortata cu scopul obtinerii placerii supreme de la viata.
Universul meu..frumos,altfel,artistic si incontrolabil.
Si totusi..stiam exact cati bani am, ce vreau sa fac pe viitor si cam in ce relatie sunt cu barbatii.
O boema calculata? Exista asa ceva?

AHH. Mai bine decat o femeie ce mereu are griji nu?
Daca ma inseala? Daca o sa ajung urata la batranete! Ahh imi urasc jobul! Sexul intr-o relatie se face mai rar dupa o vreme.. AHH iesiti /plecati de langa mine. Eu nu traiesc ca voi!

Mi-a fost frica mereu de NU.
De fapt..de negativism.
In lumea mea orice era posibil si daca acum nu se putea realiza era pentru ca ''se cerea mai multa experienta/observatie''.
Siguranta totala omora placerea si negativismul era otrava ce ti-o torni singur pe gat sperand sa nu mori.

Cand controlam totul, nu existam.
Traiam dar nu ma anima nimic.
Nu exista magie.
Nu exista viata.
Nu eram entuziasmata de a doua zi.
Am ales deci sa las ceva mereu  incontrolabil si sa-mi urmez intuitia.
Cine esti? Ce vrei? Unde vom ajunge maine?
Azi as picta.
Maine o sa parasesc Romania de tot.
Imi place cum ma simt atunci cand sunt beata.
Ador sa fiu mai buna decat un barbat in orice domeniu as lucra si mereu imi iese.
Tu n-ai de gand sa mai si dormi?
Timpul n-are rabdare si limitele nu exista.

-Te misti rapid...dar esti sexy.
-Vrei sa spui ca-s cam nebuna?
-De ce ar vrea cineva sa fie normal? Normalitatea suna a rutina.
  Priveam cei mai frumosi ochi ce-i vazusem vreodata si ma simteam consumata de ei.
 Ascundeau asa de multe. Ziceau atat de putin.si totusi ..mintea mea reactiona involuntar si ar fi urlat ''Ia-ma.Acum.''

Joc intre doi vanatori.Doi la fel.Niciodata invinsi.Ce-si doresc tot, ce vor tot, ce-s egoisti cu placerea lor.Aici este o lupta,nu o imbratisare. Vezi sa nu sfarsesti victima, castigam amandoi sau murim.
Nu ne mai jucam.
Ah,ce bine.

-Tu nu-ti controlezi relatia? Daca dispare? Daca face prostii?
-Nu..Sa faca.
-Pai cum asa? Il lasi asa sa faca ce vrea?
-Da.
-Si daca este ceva foarte rau?
-Ceva foarte rau fiind?
-Sa te insele, sa minta, sa faca o nebunie.
-Nu are motive sa minta..pentru ca inteleg orice, de inselat nu stiu cine l-ar putea atrage la fel..si daca ar reusi cineva mi-as dori sa o cunosc iar de nebunii, problema lui, este un adult.
-De ce ai dori sa o cunosti pe cealalta?
-Pentru ca nu cred ca exista si daca exista trebuie sa fie ceva WOW.
-Zici asta pentru ca ai incredere in tine.
-Nu vad de ce n-as avea.

Ahh. Viata este frumoasa si imprevizibila. Orice este posibil,nimic nu este pierdut,totul se transforma.
I get off on you, getting off on me.
Rad de versul asta si de complexitatea lui perversa.
-O sa dispari azi pe undeva frumusete?
-Cine stie..poate dispar de tot.
-N-ai face tu asta.
-Da..? De ce n-as face-o?
-Te-ar enerva sa fii..nesatisfacuta.
-Deci mai bine ma enervezi tu..dar sunt?
-Exact.
-Malefic.

2 comentarii:

  1. E ca acrobaţia la trapez - dacă partenerul nu lansează trapezul când trebuie (tu zburând prin aer şi bazându-te doar pe partenerul-acrobat...), atunci... "poc".

    "Dacă vreodată sunteţi pregătiţi să îi daţi unei femei toate armele pentru a vă distruge, dar ea nu va face nimic cu ele ci se va interesa de binele vostru…să ştiţi că sunteti posesorii unei frumoase poveşti cu o femeie fatală."


    https://sufletinscantei.wordpress.com/2014/02/06/cum-ar-trebui-iubiti-barbatii/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fain blogul. Cat despre acrobatie, eu nu m-as baza pe nimeni. :))) Prefer sa-mi fac singura show-ul si el sa si-l faca pe al lui si sa ne intersectam la un moment dat dar nimeni sa nu-i dea celuilalt ocazia de a avea control/distruge.

      Ștergere