miercuri, 20 mai 2015

Femeia egoista si a dracului

''Lasa si tu de la tine.''
''Nu mereu trebuie sa castigi.''
''Esti cea mai egoista femeie ce o cunosc.''
Si cate si mai cate mi s-au tot zis.

O discutie din cele directe,sincere,cinice dar necesare, noaptea, undeva mai retras.

-Mie-mi place sa satisfac dar totusi daca nu o simt pe ea ca asta-si doreste de la mine,nu are acelasi farmec.
-Te enerveaza timiditatea tipic feminina?
-Nu,neaparat, dar mi-as dori sa aud si eu macar de la o femeie ''Asta vreau sa-mi faci. Asta vreau de la tine.''
-Nu te-ar speria asta?
-Nu, din contra, m-ar atrage foarte tare.

Ah..si eu care ma gandeam si zambeam la gandul amintirilor ce-mi reveneau.
''Nu ma atragi,'' , ''Nu te plac. '' ,''Nu stii sa saruti.'' si cate altele,zise fara mila.
Eram diavolul oare, pentru ca stiam ce-mi doresc si voiam sa am ce-mi doresc?
Evident. Dar mi-a pasat vreodata? Nu.
Era mereu aceeasi idee ''Nu te baga daca nu faci fata. Te voi manca de viu si-mi va placea."

Egoismul nu era masca omului singur,omului trist, omului ciudat.
Ci identitatea femeii ce nu se multumeste niciodata cu putin ci vrea totul.

Ma amuz inca des. Apar mereu momente de genul, el barbatul cu foarte multi bani uitandu-se lung la mine si eu fiind toata sictir nestiind ce fel de om sunt.
Zambesc prea sadic atunci cand ma abordeaza. Ma uit la el de jos in sus si rad.

AH, cam batran, ah nu suficient de atletic. Ah, cam prost. Si are bani? Asa si? Si eu am bani :))
Este suficient sa ma uit o singura data in ochii lui si sa-mi dau seama de cum este.
'Ce vrei tu? Ce o sa-mi faci tu? Te rog nu ma fa sa rad. Hai dispari.''

Egoismul unei femei apare atunci cand are acasa un barbat ce i se potriveste perfect.
Ce stie dintr-o privire ce-si doreste si care o fascineaza.
Ce o iubeste cum merita si o adora.
Atunci cand ea a gasit iubirea si aceasta iubire ii da aripi sa cucereasca lumea.

Este egoism sa alegi ce este bine pentru tine, nu ce crede lumea ca ar fi perfect pentru tine.
In lumea in care traim, a fi papusa unui mos cu bani este idealul in viata, in lumea mea sa fac sex la ora 7 dimineata si dupa sa-mi beau ceaiul este idealul meu. Sa ma trezesc fiind multumita de mine, de viata mea, de ceea ce am si sa nu-mi pese de parerea altora.

Da, o femeie egoista face ea regulile.
Ea-si alege viata, nu viata o alege pe ea.
Este o nesimtita, o neascultatoare, o femeie cruda si totusi este ceva in felul ei cum merge apasat si hotarat. Stii de cum a intrat intr-un loc ca ea o sa obtina ce-si doreste si ca maxim poti cadea la comun acord cu ea.

Ti-ar baga tocul in gat si te-ar ineca cu el cu mare bucurie daca o enervezi.
Nu poti sa-i impui tu dorinta ta egoista ei, pentru ca a ei este mai importanta si o sa te faca sa cedezi.

Obisnuiam sa injur des, sa fac glume porcoase si chiar sa urlu.
Mi-a fost frica atunci cand m-am urcat pe scena in fata a 200 de oameni. Era o limita ce trebuia depasita.
Dar apoi..totul a devenit clar.

TOTI oamenii sunt egoisti. Ne adoram. Vrem sa ne iasa lucrurile asa cum ne dorim.
Vrem sa ne depasim toate limitele posibile.

Femeile sunt educate sa fie mai umane, mai sensibile,mai cu bun simt.
Si da. asta este ceva foarte atragator, n-am sa neg farmecul femeilor asa.

Dar eu nu-s asa. Eu-s egoista tipica.
Eu-s cea ce-si conduce viata pe deviza 'VREAU. si O SA AM.''
Daca eu vreau si mereu am ce vreau, de ce m-ar tenta ceva ce vrea altcineva sa obtina de la mine? :))
Pe mine ma intereseaza avantajul meu din orice.

Acolo unde multi vad ceva imposibil, eu vad o posibilitate.
Egoismul meu vine din dorinta de a experimenta si simti viata la potentialul ei maxim.
De a nu astepta sa primesc ceva ci de a intinde mana si de a lua.

O sa intrebati, se obtine in viata tot ceea ce-ti doresti, fiind asa?
DA. Mereu.
Adaptabilitate. Traiesti intre animale egoiste? Invata sa fii si tu un animal.

Asta-mi aminteste de ideea aia la care rad mereu
''Cunosc un barbat asa crud/rece/inabordabil si eu mereu m-am comporta frumos cu el si el n-a apreciat asta. ''

Pai... pe un om asa il abordezi de la acelasi nivel. Nu va reactiona la ceva ce el considera a fi o dovada de slabiciune. Pentru el emotivitatea exagerata este haos.
Fii mai a dracului decat el si s-ar putea sa te trezesti cu el la usa ta.

Daca nu esti egoista in viata cu ceea ce-si doresti, altii mai egoisti o sa-si impuna ce-si doresc tie.
Ia-o ca pe un razboi. Care pe care. Mereu a fost asa, mereu va ramane asa.
Cineva reuseste, cineva pierde. Zi de zi, mereu.

AH, este o lume a barbatilor? Nu. Este o lume ce apartine oricui are puterea de a obtine ce-si doreste.
Inteligenta, taria de caracter, creativitatea nu are gen.
Daca nu-ti va fi frica mereu vei reusi orice.

Dar daca tot vrei sa obtii orice, fa-o pe tocuri da? Macar de oftica :)))
Fii aceea pe tocuri cui si super sexy doar ca sa oftici lumea ingrozitor si sa-i sochezi pe ideea EA? 
Ce a facut ea?
Distruge o preconceptie. Fii altceva. Fii tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu