luni, 9 martie 2015

Te rog, nu fi o femeie trista si acra

"Priveste-ma, incanta-ma cu felul tau de a fi si daca vrei sa ma chinui cu adevarat, atinge-mi mainile si zambeste-mi''

Zisesem cuvintele cu o naturalete ce nu ma caracteriza.

Priveam femeia cu parul matasos si voiam sa stau pentru totdeauna la pieptul ei.

Avea o caldura minunata si un mister ce ma fascina.
Cine esti tu. De ce esti mereu asa eleganta? Oare la ce te gandesti? Este posibil sa ma doresti?

Priviri cu subainteles.
Discutii incheiate deodata.
Si eu zambeam mereu. Ii zambeam ei.
O adoram.Era feminina, arata mereu minunat, avea un parfum dulceag si un foc in privire.

Dar stiam ca este un joc limitat de timp.
Ca ea poate nu va avea puterea sa fie asa mereu, ca se va schimba, se va uita pe ea si va ajunge trista,neincrezatoare si acra...Iar gandul asta ma ingrozea.
Anii au trecut.Eu m-am schimbat.
Nu.n-am devenit o femeie calda, nu mi-as putea trada propria mea fire.
Sunt o femeie instinctuala si vulcanica nici vorba calda si totusi..

Imi place sa am grija de mine, sa ma ador, sa miros frumos, sa ma bucur de frumusetea mea si sa am grija de corpul meu convinsa fiind ca doar asa pot sa-mi mentin calmul interior.

Frumoasa mea de alta data.. a fost inlocuita cu altele.


Cu femei frumoase si increzatoare cu care am flirtat si cu care am discutat vorbe cu intelesuri ce ar face orice barbat sa roseasca.
Mi-a placut sa le complimentez.
Sa dansez cu ele si sa le vad zambindu-mi.
Sa vad demonul ascuns sub aburii alcoolului si sa aud vorbe ca ''de ai fi barbat..ai fi barbatul perfect.''

Mi-a placut sa le prind de mana apasat si sa ma uit direct in ochii lor cu privirea mea ce spunea aproape nervoasa'' Sa nu te schimbi niciodata!''
Dar stiam ca este o iluzie. Ca nu pot schimba pe nimeni si mai ales..nu pot salva pe nimeni ce nu vrea salvat.

Eram un copil ciudat. O femeie impulsiva ce se bucura de tineretea ei.
Ce facea tot ce ii era interzis si ii placea sa observe oamenii si sa se bucure de compania lor.

Da.. mi-a placut sa dansez cu ea si sa o vad zambindu-mi doar mie.
Sa o simt ca m-ar dori pentru felul cum o fac sa se simta.

Pentru ce reusesc sa scot din ea.. lucruri ce nici ea nu le credea ca le are. Mi-a placut sa fiu si rea si sa nu-mi tradez firea Nu ma poti avea, dar nici nu trebuie, nu strica un moment, traieste-l si atat

Barbatii iubesc femeile pentru lucrurile ce le fac femei.
Le iubesc caldura si misterul. Imprevizibilitatea. Curajul pasional. Frumusetea. 
Multe femei tinere au asa ceva...uneori si altele mai in varsta.

Cum sunt cele in varsta ce n-au pierdut asta? Minunate.. Fiind atrasa atat de barbati cat si de femei,,pot spune cu sinceritate ca mi s-a urcat pulsul la ceruri vorbind cu o astfel de femeie.

Ma vedeam inchisa cu ea undeva si aruncand cheia pentru macar o saptamana.

"Ce crezi ca s-ar intampla daca am ramane singure?"
-Hmm..ne-am juca ..de-a cine cedeaza prima..desi banuiesc ca ai avea o placere deosebita sa ma vezi pe mine cum pic fara scapare. Si..ce-i drept, mie mi-ar placea sa vad cum ai face-o.

Este perversitatea artistica si frumoasa?
Sincer nu-mi pasa. Dar femeile sexy si increzatoare..ce se detaseaza de tristete si nu-s acrituri sunt minunate. Cred ca sunt printre putinele ce-si traiesc viata cu adevarat si o traiesc bine.
Ce fascineaza si o stiu si care raman mereu tinere si fericite.
O asemenea femeie as dori sa o cunosc oricand cu placere si nu doar eu ci orice barbat.

3 comentarii:

  1. Pe mine m-au fascinat femeile experimentate ("mai în vârstă"). Nu neapărat însă mai în vârstă decât mine; şi nici nu desconsider "vulpiţele".

    În pat cu o damă aţâţată, "nu mai ai scăpare". Te stoarce de vlagă, îţi scormoneşte toate cotloanele, se încolăceşte pe tine şi te posedă. Îi place să scoţi anumite sunete când "te stimulează" şi nu poţi trişa, ştie exact pe ce butoane să apese.

    She breaks you in a pleasant way

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I see :)) http://reflectiifeminine.blogspot.com/2014/07/momentul-wow-din-viata-unui-om.html

      Ștergere
  2. Cîntec de Doamne-iartă (de Mircea Dinescu) :)))

    Doamne iartă ce-am mai rîs
    moartea nu avea sacîz
    şi-şi plimba arcuşul frate
    pe babe dezacordate.

    Scîrţa scîrţa scîrţa scîrţa
    pîine nu-i da-i simt tărîţa
    hîrş şi hîrş şi hîrş şi hîrş
    n-avem oi dar avem urşi.

    văleu neica văleu vere
    cui de aur în muiere
    bătui noaptea ca-n coşciug
    şi nu pot ieşi la plug
    mă latră fierul - de scap
    o s-o ar cu fusta-n cap.

    Scîrţa scîrţa scîrţa scîrţa
    pîine nu-i da-i simt tărîţa
    hîrş şi hîrş şi hîrş şi hîrş
    n-avem oi dar avem urşi.

    http://www.poezie.ro/index.php/poetry/21564/Cintec_de_Doamne-iarta

    RăspundețiȘtergere