vineri, 30 ianuarie 2015

De ce sunt rea

Se facea ca fugeam..
La acel moment nu stiam nici eu exact de ce..

"Un barbat! Ti-e frica sa nu-ti gasesti nasul! Nu i-ai putea face fata!"

N-aveam de unde sti.
Nu cred ca fugeam de un el dar cu siguranta fugeam de mine.

El?
Toata lumea-l infatisa ca pe un monstru. De parca eu, daca eram puternica trebuia sa sfarsesc alaturi de un psihopat. Parca totul era un joc de putere in care eu trebuia sa pierd..
De ce? Ca-s femeie.

Urat.
Poate ca da, poate ca fugeam de "El"dar nici el nu parea asa extraordinar.
Nu mi-as fi dorit vreodata un asemenea barbat. Nici vorba sa doresc pe cineva asa..

Si totusi..eu eram Rea. Si femeile rele merita lucruri rele.. cel putin asta credeau ei.

De ce eram rea?

1.Pentru ca fugisem de toti barbatii nepotriviti mie si ii taxasem la greu pe cei care cautau sa ma tina langa ei cu forta/mila/santajuri de tot felul.

Eram tiparul ala bizar de femeie.. Ce aparent este calma dar pe care daca ai enervat-o .. ti-ai facut-o cu mana ta. Si daca i-ai gresit, te-a parasit fara mila.
N-aveam timp de pierdut. Voiam sa-mi traiesc viata bine si ma interesa fericirea mea.

De ce sa iert? De ce sa uit? Daca acel om ma facuse sa sufar in vreo forma.
Nu. Ai gresit? Dispari.

2.Pentru ca eram axata pe propriile mele planuri.
Voiam sa termin facultatea aia. Sa profesez in domeniul ala. Sa vad tara aia. Sa ma imbrac cum am eu chef.
Voiam libertate si respect si nu toleram deloc ideea aia de "Femeile trebuie sa fie asa.. sa se comporte asa.. " Da? Du-te dracului atunci.

Tot aici intra ideea de sacrificiu. Eu nu-mi pot 'sacrifica' viata pentru tine. Si nu-ti cer sa faci nimic de genul asta pentru mine. Ok? Suntem doi oameni egali.

3.Pentru ca nu am vrut sa ma casatoresc atunci cand am fost ceruta.

N-am simtit ca era timpul potrivit. Persoana potrivita. Cererea potrivita. Barbatii potriviti :)))
Nu se pliau planetele bine in Univers :)))
Nu ma vedeam purtand rochia aia alba. Mie nu-mi place albul.
Nu voiam sa-ti fac 2 copiii.
Nu voiam sa ai tu grija de mine, pot sa am grija de mine si singura.
Si mai important. Nu-mi pasa cati bani aveai tu si ce viata "faina" puteam avea eu.

Eu am o viata faina si atunci cand beau o cana din ceaiul meu preferat, citesc o carte buna si ma culc la ce ora am eu chef.
Viata mea este faina pentru ca am libertate si in asta consta de fapt luxul adevarat.

4. Pentru ca nu mi-a fost frica sa fiu rea atunci cand trebuie.
Oamenii ordinari nu asculta de oameni cumsecade.
Si eu pot fi mai rea decat dracul.
Nu mi-a fost niciodata frica si n-am avut regrete in a fi asa.
La momentul potrivit am actionat pe masura si constiinta mi-e impacata.

Poate ca unii ar crede ca o femeie rea.. este ceva oribil.
Insa oamenii mereu vor fi de toate felurile.
Nu vad de ce am discrimina.
O femeie poate fi la fel de rea ca un barbat sau la fel de rea..ca cel mai rau om din lume.

Rautatea nu tine de sex. Si clar nu tine de chip/varsta/statut.

Data viitoare cand vreti sa faceti rau cuiva ganditi-va de doua ori inainte de a o face. Nu se stie la ce va puteti astepta..

5. Pentru ca am refuzat mereu sa fiu "O femeie" si am vrut mereu sa fiu Eu.
O femeie nu este un bun de consum si cu siguranta n-ar trebui sa fie tratata asa.

Mi-am dorit sa fiu unica. Si n-am acceptat sa fiu vazuta altfel.
N-am acceptat sa fiu langa barbati ce ar fi crezut ca ma pot inlocui oricand si mai ales am ras de oricare ar fi zis ca "toate-s la fel".

Daca "toate-s la fel"si tu crezi asta si totusi ma vrei pe mine. Asa sustii. Pregateste-te sa fii socat. Nu-s la fel. De fapt sunt ingrozitoare si fascinanta. O combinatie fatala si chinuitoare. Menita sa te faca sa vrei sa-ti bagi cuie in cap de nervi/durere/dorinta. Asa.. ca am eu chef.

Pentru cei...ce insa au stiut..ca sunt Mereu Eu. Si niciodata "la fel ca altele"  am fost mereu eu.

Fascinanta. Cu suflet de artist. Fidela. Puternica si Rea.

Un comentariu: