sâmbătă, 27 decembrie 2014

Ce-i iubirea?

Am citit poeziile.
Am vazut filmele.
Am si citit unele carti, desi mi-a fost greu.
Si totusi n-as explica iubirea prin fluturasi si floricele si chestii dragute.

Iubirea este o combinatie de multe lucruri ce se potrivesc la fix printr-o improbabilitate matematica.

Care-i probabilitatea ca doua persoane, straine, sa aiba multe lucruri in comun, sa fie similari dar suficient de diferiti incat ca sa se atraga, sa se potriveasca sexual satisfacator, sa se inteleaga sufleteste si sa se sustina emotional si sa aiba cam aceeasi maniera de gandire?!

Aproape 0 din punct de vedere matematic. Si totusi, uneori, se intampla.

N-am sperat sa mi se intample mie.
Si cred ca o sa tot scriu asta :)))

Ma asteptam la multe lucruri de la viata mea.
Sa calatoresc in intreaga lume, sa fiu bogata, sa fiu dorita de multe persoane.
Sa ma distrez maxim si sa ranesc oamenii prin indiferenta/raceala mea.
Ma asteptam chiar la lucruri la care majoritatea oamenilor nici nu viseaza.
Dar ideea aia de baza, simpla, iubirea. NU.

M-am gandit de multe ori, de ce nu m-am gandit ca o sa o gasesc, fix eu?
Probabil pentru ca eram o persoana complicata cu unele defecte.

Ceream tot si voiam tot.
Nu suportam ingradirea, lipsa de respect,lipsa de intelegere.
Viata este un dar si trebuie experimentata.
Nu ma vedeam stand in casa, undeva, fie ea si vila si zambind la sotul meu cand vine de la munca.

Eu voiam sa creez lucruri, sa construiesc, sa experimentez, sa simt ca traiesc si nu acceptam pe nimeni alaturi ce n-ar fi gandit la fel ca mine.

Nu ma interesa ca-s femeie si ca trebuie sa fiu asa/fac asta/arat asa.
Ma interesa ca-s om si ca vreau sa am bucuria de a-mi trai viata cum o doresc.
Sa fiu o minte puternica ce inspira.
Deci posibilitatea mea de a gasi un om ca mine :)) se apropia de minus.

Imi acceptasem soarta. 
Incepusem sa-mi fac planuri ciudate de genul "vreau masina aia" si o casa in culoarea aia.
Pentru ca oricum n-am altceva mai bun de facut in viata, deci hai sa fac bani si sa ma distrez.
Eram singura in nebunia mea si agitatia in care intrasem si deodata il vad pe el zambind trist ca si mine. "Mi se parea?"

Nu era ca si cum nu existasera barbati in viata mea ce zambeau ca mine, gandeau aparent ca mine si tot aparent pareau sa ma inteleaga. Momentul crud era atunci cand aparentele picau si aparea o problema. Atunci ii vedeam fix cum erau , slabi/speriati/ doritori de a sta alaturi doar pentru a-si satisface vreo lipsa din viata lor reala. Eram un motiv/ o speranta/ o idee. Si atunci ei dispareau. RAPID.

Dar imi gasisesm exceptia. 0,0000001% . El exista. Eu am fost cea mai socata. Credeti-ma.

Probleme cu iubirea?

-Oamenii citesc multe porcarii si au impresia ca iubirea este asa ceva rupt din cer si simplu.
NU. Poti iubi o persoana si totusi sa vrei sa ii faci rau. Diferenta este ca, daca il iubesti cu adevarat nu o sa o faci NICIODATA.

-Poti fi atras de alte persoane. Atractia este ceva normal. Nu vei fi permanent atras 100% non stop. zi si noapte DOAR de partenerul tau. Insa atractia are multe surse. Legate de putere, instincte pur animalice, sentimente legate de vina etc. DECI semnifica fix nimic. In comparatie cu cele 356493 de motive ce te leaga de persoana ce o iubesti/si te iubeste.

-Va veti certa,uneori chiar des.
Nu cred in ipoteza ca totul e rai si minunat si oamenii ce se iubesc cu adevarat nu se cearta.
Exista ideea aia de stres. Uneori stresul este inevitabil si vei simti nevoia sa te exteriorizezi.
Normal ca va veti certa. Dar atata timp cat cearta inseamna cuvinte nu si violenta fizica/psihica/emotionala sunteti ok.

-Sarcasmul este peste tot si este real.
Vor exista oameni ce vor cauta sa va desparta.
Multi oameni nu mai cred in iubire. Refuza sa creada ca mai exista oameni compatibili din toate punctele de vedere deci vor cauta sa va convinga de asta. De ce? Din interese proprii.
Poate ala si-o trage prost si crede ca tu esti solutia lui.
Sau poate aia este atrasa de al tau si ii vrea banii.
Motivele sunt diverse.

Nu ii ascultati sau lasati sa se bage peste voi.
Daca sunteti doar foarte puternici, puteti asculta si dupa MUSAI. sa RADETI ISTERIC.
Fiti sadici cu oamenii astia. O merita

-Lipsa de comunicare si schimbarile de personalitate sunt normale.
Vor exista momente cand nu va veti vorbi mult.
Cand unul dintre voi se va schimba/va trece prin anumite probleme.
Este normal. Cautati sa va apropiati iar.
Ascultarea si intelegerea sunt esentiale.
Faceti eforturi sa va vorbiti si sa intelegeti ce se intampla.

Sa nu va fie frica. Schimbarile de multe ori sunt pozitive. Nu-s ceva negativ.
Poate partenerul vostru fiind usor schimbat va poate atrage mult mai mult decat a facut-o vreodata.
Creierul uman cere lucruri noi. Nu este minunat daca vom gasi mereu lucruri noi in cel de langa noi?
Ma intelegeti aici? Comunicati si bucurati-va unul de celalalt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu