sâmbătă, 8 noiembrie 2014

N-am stiut mereu cine sunt

Nu suntem mereu cine trebuie sa fim.
Vreti dovada? Uitati-va in jur. La lucrurile voastre.

Facand curat printre lucrurile mele, mi-am dat seama ca acolo se afla lucrurile mai multor persoane.
Persoane pe care nu le mai recunosc.

Obisnuiam sa rad, zicandu-i unui amic: "Pai eu am toate personalitatile de pe pamant si tu ma intrebi daca stiu cine sunt?"

Da, bineinteles. Ca mii si mii de oameni n-am stiut mereu cine sunt.
N-am stiut ce ma defineste exact.
Ce lucruri urasc total.
Cu ce-mi sta cel mai bine.
Ce ma fascineaza cel mai mult.
Si mai ales ce ma face fericita.
Ca mine sunt multe. Sunt fantome/imagini si merg zilnic pe tocuri.
Oare nu-i inconfortabil?
Eu tin minte ca era.
Bine,nu ca as tine eu prea multe lucruri minte.

Uneori trecutul imi pare ca un film total turbat si in ceata. Ca tot eu sa ma trezesc socata auzind povestile altor oameni despre mine. "Asa sa fi fost? Chiar am facut asta? Dar de ce?"
Exemplu "romantic" .
Privindu-ma intelegator si zambind, iubitul meu imi zice" Nu e ca si cum eu nu stiam ce iau"
"Adica" intreb eu. "Pai te-am vazut de ceva ori beata. Plus cum te comporti in general. Esti fascinanta prin felul tau de a fi. "

Ciudat. Nu cred ca m-am simtit vreodata,cumva, ca fiind ceva fix/clar.
Cartile imi arata asta. Sunt de diverse genuri.
Hainele la fel.

Totul e varza de fapt.
E o amestecatura de multe lucruri ce par a nu avea nici o legatura.
Singura lor legatura este ca-mi apartin si ca m-au definit intr-o anumita perioada.

Sunt eu pe acolo. Peste tot.
Ceva tipa ca vrea sa traiasca. Sa muste. Sa simta lucruri fascinante.

De aia caut sa scap. De aia multe lucruri dispar/se dau. De aia o viata minimalista si clara isi face incet,incet prezenta.

Se poate lauda vreo cineva ca este ceva fix,clar?
Prea putini si aceia ce o fac, este doar dupa o viata foarte zbuciumata.
Sunt ceva fix? Stiu cine sunt.
Da. Si partile ce inca isi cauta raspunsuri stiu ce vor sa fie. Lucru...calmant.

Mereu am spus ca a fi calm inseamna a fi fericit.
Si asta caut. Si sunt. De cele mai multe ori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu