duminică, 5 octombrie 2014

Viata este fix asa cum o percepi

Stand noaptea afara,in frig.Deprimat.
Stand noaptea afara,in frig.Band o sticla de vin si simtindu-te ca un zeu.

O despartire. Ai pierdut increderea,iubirea,respectul unei persoane ce semnifica totul pentru tine.Te urasti si urasti pe oricine respira in acel moment pe pamant.

O despartire.Te gandesti la o senzatie tare.O alta aventura.Persoane noi, experiente care mai de care.Viata nu s-a incheiat, ea vine asemenea valurilor, o data te vor izbi dar alte dati te vor ridica mai sus decat erai.

Timp pierdut.Rutina.Viata de rahat.

Mai ai inca timp sa traiesti, esti sanatoasa, razi ca proasta pe strada si-ti vine sa canti. Esti in viata si te iubesti!

Perspective diferite ale aceluiasi lucru.
Mereu mi-a fost frica de lucrurile ce nu le puteam controla.
Mi-a placut sa-l controlez pe el si pe el la fel, pe toti.

Mi-am fixat o idee si nu puteam scapa de ea, ca viata apartine oamenilor puternici. Ca daca o controlezi, vei avea orice iti doresti! Si.. n-am avut.

Viata este imprevizibila. Oamenii sunt fixisti desi imprevizibili.
Ne place sa credem ca le stim pe toate si ca putem controla orice dar de fapt suntem niste viermi mici ce traim si atat.

Si pierdem esentialul care este tocmai faptul ca suntem in viata!
Asta ne este darul nostru suprem. Singura chestie ce meritam sa o avem si cea mai importanta.

Viata asta scurta. Traim pentru chestii stupide. Bani multi. relatia AIA, persoana AIA, senzatia AIA.

Dar de fapt alea nu au importanta.
Pentru ca trec fie ca le avem, fie ca nu.
Ce conteaza e ziua de azi, ziua de maine si tot asa. Ce facem in timpul asta. Ce facem acum.

Ma intreba cineva" Dar tu esti fericita?" DA! 
Mi-am aruncat viitorul vietii de birou la gunoi si traiesc ar zice unii "boem".
CUM asa? Nu vrei sa lucrezi intr-un birou? Sa ai o cariera solida?
HAHAHA. NU.
Vreau sa realizez orice mi-am dorit in viata sau imi voi dori. Atat.
Sa fiu antreprenor. Sa fiu propriul meu sef.
Sa ma bucur de viata cu bune si rele.
Sa traiesc ciudat si dupa propriile mele reguli. Ca un copil imbecil nepasator si anarhist.

"Dar..de ce?" -Pentru ca doar atunci m-am simtit in viata si mi-am dorit sa ma trezesc din pat a doua zi. Restul n-au importanta.Ce parere au oamenii despre tine.Ce oameni apar in viata ta si pleaca.Ce asteptari ar avea unii de la tine. Si nici macar..viitorul tau.
 Pentru ca timpul se schimba,lucrurile sunt in miscare, viitorul tau mereu va fi nesigur dar pana la urma te poti baza..pe tine.Si atat.
Deci asteapta-te la orice si tine minte: Poti sa ii faci fata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu