duminică, 26 octombrie 2014

Prieteniile intre femei se termina

Am zis-o mereu, nu exista lucru mai dificil decat prietenia intre doua femei.
Femeile sunt si vor ramane complicate.

Sigur,veti spune, ca da asa ne place noua sa zicem.
Ca suntem misterioase si fiinte elevate.
Dar chiar suntem :)) Va ofticati?
Asa. Revenind.

Este dificil sa relationezi cu o alta femeie.
Sa nu o ranesti prin atitudinea ta.
Sa nu cumva sa atragi barbatul ce ei ii place.
Sa nu fii prea directa cu ea caci ea nu este pregatita pentru asta.

Este ca un cod nescris de comportament. Sau un teren minat. 

Dar trebui sa ii faci fata si sa nu uiti niciodata princiiple de baza daca vrei ca prietenia sa tina

1.Barbatul pe care ea-l place este doar al ei.

Da stiu.Vrem sa visam la femei mature si al naibii de sigure pe ele, ce ar bea impreuna si dansa toata noaptea.Ca a doua zi sa cucereasca lumea.

Dar nu. Nu traim intr-o poveste. Majoritatea femeilor sunt nesigure pe ele si da este pacat. Dar ce poti sa faci? Sa inveti sa te comporti.

Ii place vreun barbat? E al ei. De ce? Ca asa. Ca ea-l doreste si tu trebuie/ar fi indicat sa stai departe de el. Daca o sa te apropii de el sau mai rau,daca el deodata te place pe tine, ai incurcat-o.

Prietena ta nu te va ierta. Tine de orgoliu iar persoanele nesigure pe ele au un orgoliu fragil.
Ea pe tine va da vina,nu pe el. Tine minte asta.

2.Daca esti foarte frumoasa ai grija sa fii modesta in fata ei

Ajungem iar la orgoliul feminin.Dar voi v-ati uitat in ce lume traim?

Cine primeste cadouri si este plimbata peste tot?
Cine ocupa posturile cele mai bune?
Din pacate, femeile frumoase. Majoritatea barbatilor sunt superficiali.

Bineinteles ca nici o femeie normala la cap nu trebuie sa-si doreasca un barbat superficial alaturi dar multe nu vor realiza asta. Este principiul ala, ele de unde sa stie ca ala e un bou daca nu au avut de-a face cu nici un bou din ala? Exact. N-au de unde.

Esti frumoasa? Taci dracului. Nu te lauda in fata prietenei tale cu lucrurile ce le obtii sau cu barbatii ce se tin ca niste caini dupa tine. N-are sens. O sa aiba impresia ca traiesti vreun rai si ca vrei sa o faci sa se simta prost. Cand colo daca ai fost vreodata in situatia asta, stii prea bine cat de tampita este si cam cat de bine se simte sa fii tratata si vazuta ca o papusa fara creier.

3.Respecta-i deciziile

E impreuna cu un barbat ce te face sa vomiti cand il vezi?
Ti se pare o legatura total nepotrivita si ti-e mila de ea cand vezi cum este tratata?
Imi pare rau dar nu-s prea multe lucruri de facut.

Oamenii rareori asculta de altii daca nu se conving ei de ce este bine sau rau.

Stiu asta, pentru ca m-am trezit de multe ori in pragul nebuniei incercand sa-mi salvez prietene din relatii abuzive/toxice/periculoase. Nu a mers.
Am pierdut energie/timp/rabdare.
Si mai ales, dupa am pierdut si prietenia cu ele.

Mi-as fi dorit ca lucrurile sa fi fost altfel? Da.In fiecare zi.
Dar imi merit soarta. Am fost prea directa. Am zis totul sincer si asa am si ranit/jignit oameni.
Ma gandeam ca sinceritatea este suficienta dar nu.
Oamenii vor sa simta ca decizia le apartine.Caci pana la urma nu poti obliga pe nimeni.

Ce este de facut? Daca simti ca prietena ta este intr-o situatie total aiurea, poti maxim sa ii spui parerea ta dar cat mai delicat cu putinta si atat. Decizia este a ei.

Cam atat. Astea-s princiiple de bun simt ce trebuie neaparat sa le respecti ca prietenia intre tine si alta femeie sa reziste. Sfatul meu in caz ca ai pierdut o prietena buna, accepta situatia.
Oamenii vin si pleaca. Iar uneori faptul ca pleaca este cel mai bun lucru ce ti se poate intampla.
Lasa timpul sa decida.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu