vineri, 24 octombrie 2014

De ce ne place sa fim mintite

Viata este mica si plictisitoare.
Ne uitam in jur si nu ne place nimic.

Azi ne-am cumparat ceva. Ceva frumos. Ceva pentru inima noastra.Poate fi orice. O trusa de machiaj, un parfum ,un rimel. Un inel cu piatra semipretioasa.
Si-a mai trecut o zi. Ne vom dori sa spunem, ca de succes.

Dar adevarul este altul.
Ne simtim obosite si vrem altceva.
Ne uitam urat la tipele alea pe tocuri.
Ne enerveaza atitudinea de ...perversa a aleia in rosu.
Ne deranjeaza sa auzim ca timpul trece.

Iar aia. Doamne antipatica naibii. Aia ce venise azi cu fusta cea mai scurta din univers.
Cu ciorapi sexy spre exagerat. Si care se uita la toti oamenii ca si cum i-ar manca de vii.
Ce zambeste la prea multi barbati. Si care-i falsa.

Aia, Aia sunt eu.

Si eu mai citesc bloguri din alea.
Care din alea. Stiti voi de care.

Cu femei din alea ce-si plang suferinta dupa vreun barbat extraordinar.
Sau se lauda cu o viata plina de sex..ca amante. Ca femei ce-si castiga banii altfel.
Ca femei frumoasa fara scrupule. Cel putin sexuale.
Care traiesc. Respira dintr-un aer mereu frumos parfumat si se lafaie in masini luxoase.
Alea. Superficialele. Sau femeile fatale.

Ce au timp sa scrie pe net. Sa ne faca sa ne uram vietile.
Si totusi..ne gasim citindu-le. Nu ne putem opri.
V-ati intrebat vreodata de ce?
Va spun eu de ce.
Pentru ca nu va place viata voastra.

In liceu tipul frumos nu v-a dat atentie.
In facultate ati fost ocupate cu studiul sau v-ati trezit parasite de prietenul de atunci.
Dupa a aparut jobul. Si kilogramele in plus.
Si barbatul nepotrivit voua ce l-ati acceptat pentru ca trebuia. Oricum nu venea altul.

Experienta voastra sexuala? Nefericita.
Daca a existat vreodata ceva, a fost cu oameni pe care nu i-ati vrut. Ce nu v-au fascinat.
Ce nu au stiut sa va faca sa simtiti cum carnea de pe voi este curentata de placere.
Si timpul a trecut. Si nimic nu poate fi schimbat. Dar exista fantezia. Iluzia. Placerea gandirii.

NU.
Viata nu este doar o fantezie. Si sexualitatea nu este doar o idee neimplinita.
Refuz. Am refuzat mereu sa cred asta.
M-am revoltat mereu.

Nu vreau sa mi-l amintesc pe el musai.
Dar el mi-a zis odata asa." Femeile nu pot sa aiba aceeasi libertate ca barbatii. Mereu vor fi judecate"
Da? Si daca-ti dovedesc ca nu este asa?
Si i-am dovedit-o.

Nu mi s-a parut niciodata ca barbatii au ei experiente sexuale fericite.
Aleg de cele mai multe ori cantitatea nu calitatea. Si sincer, e pacat.

O femeie mereu va sti ce trebuie sa aleaga. Pentru ea. Fix egoist. Ca sa se simta ea bine.
Pentru ea impulsul sexual si dorinta, nu are ca natura ceva pur fizic. Ea are nevoie de asta si ca sa se simta puternica. Sa simta ca lumea este a ei. Pentru ca de fapt este. Ea dicteaza. Ea alege.

Nu inteleg de ce unele femei nu aleg.
Nu capata ceea ce-si doresc. Nu au curajul ala necesar.
Se inhiba singure gandind 'Nu-s suficient de frumoasa' "Ma va refuza" sau "Daca ma refuza?"

E simplu. Daca te refuza poti sa uiti de el. Dar daca nu incerci o sa ramana. O sa-l tii minte.
O sa simti ca viata a trecut pe langa tine fara nimic fascinant in ea.
Si este pacat.

Eu ma simt ca un copil mic si fericit cand dau de vreo femeie in varsta sexy.
Imi plac gesturile ei. Felul ei de a se imbraca. Cum zambeste.
Sunt convinsa ca are multe povesti care mai de care mai interesante.
Se transmite asta. Se vede.
Este fascinanta. Varsta nu a schimbat-o ci i-a crescut misterul si seductia.

Si ma bucura asta. Mi-aminteste de faptul ca oamenii sunt oameni, femei sau barbati, ca ambii au puterea de a-si trai viata fix cum isi doresc si pasional. Si este o senzatie faina.
Pun pariu ca acele femei nu au timp de bloguri. Ca-si traiesc viata la intensitate maxima si acum.

Stiu asta pentru ca cele intalnite, mi-au aruncat fugitiv cel mai ciudat zambet. Si a trebuit sa ingan un '"Da.Stiu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu