vineri, 12 septembrie 2014

Problema cu femeile din ziua de azi

Multi o sa rada de mine ( Stiam eu ca am un talent aparte).
Altii o sa zica " Pai normal ca asa este!"
Si multi o sa se simta jigniti. Lucru ce-l inteleg perfect.

Un barbat ce-l cunosteam de multi ani, obisnuia sa-mi zica sarcastic " Problema cu femeile din ziua de azi, este aceeasi de cand lumea. Ca sunt femei."

Zambeam. ( Pentru ca orice forma de sarcasm trebuie apreciata) si comentam " Pai ce bai, eu nu-s femeie?! "

" Nu-s sigur exact ce esti tu. Poate esti vreun barbat sub acoperire. Intr-un corp sexy."

Da clar. De fapt asta era. Stiam eu ca solutia ca sa fiu apreciata ca femeie, era sa uit ca am ovare, sentimente si bun simt. Si sa fiu o nebuna obsedata de sex si o scorpie oribila.

Bine exageram. Sau ma flatam singura.
Ce stiu femeile din ziua de azi?

1. Ca artificialul le face sexy.
Silicoane, botox, unghii false, gene false, extensii, tocuri cui infernal de inalte.

Mda. Orice barbat ar vrea sa faca sex cu asa ceva. Sa nu te sperii daca te intreaba grijuliu Daca te rupi daca da mai tare.

2.Ca o femeie independenta inseamna aia ce detine multe genti de firma,multi papuci scumpi si un fraier ce sa i ofere toate astea
Stiu ca "furam" totul de la americani. Dar totusi nici la ei tiparul asta de femei nu este prea apreciat.
Da ok. Este smecher sa ai toate alea dar pe banii tai

Poate ca EL are bani si multi si te vrea alaturi de el. Si-ti da multe, multe cadouri.
Dar el nu te POSEDA. Nu esti ai lui. Nu esti la mana lui. La banii lui. La dispozitia lui.

Tu trebuie sa ai banii tai. Chit ca-s putini. E ceva al tau facut de tine si asta va fi apreciat de oricine.

3. Ca feminitatea este aceeasi pisiceala, alintatura, "comporta-te ca un copil sau ca o proasta"

Mie mi se ridica parul ce nu-l am pe mana la asa ceva.
Urasc femeile ce vorbesc pe tonuri ridicate si se alinta.
Mi se pare penibil si deloc sexy.
Am intrebat multi barbati si raspunsul lor era cam la fel  " Da ce poti sa ii ceri? O iei ca atare, iti faci treaba si speri sa nu o mai vezi vreodata."

4. Ca iubirea este ceva pasional dar mai ales ceva distrugator dar asa-i frumos!

Da clar. Deci pot sa treaca ani si ani, femeia tot sclava vrea sa fie.
Eventual sa fie batuta zi si noapte, ca asa stie ca are vreun "barbat adevarat " alaturi
Aaaa, vrea sa iasa singura in oras? Pai daca barbatul ei nu vine sa o traga de par inapoi acasa, clar nu o iubeste!

Nu stiu la ce filme se uita femeile astea. Dar eu tot cred ca n-au fost in viata lor la o cina, un vin, macar un ceai cu un barbat normal la cap. Stiti voi ala, ce sta sa discute cu voi, fara sa-si bage mana peste tot in timp ce o face, care plateste el nota si va conduce pana acasa.

Na. Nu stiu. Eu am avut "norocul" sa mai merg si a fost chiar distractiv.
Si nu. Nu m-a tras nimeni de par vreodata pana acasa.
Nici nu m-a batut. Nici nu si-a permis sa se comporte ca un animal.
Si totusi eu cred ca traiesc pasional bucurandu-ma doar de orgasme si oameni faini.

5.Ca educatia nu mai conteaza. O femeie culta nu mai semnifica nimic.

Stiu ce se promoveaza la tv. Chestii goale ce danseaza la bara si se mai si ating.
Da stiu, ca multi barbati saliveaza dupa asa ceva.

Dar ghiciti ceva! Voua nu va trebuie asa barbati!
Trebuie sa ai ceva probleme emotionale sa-ti alegi un barbat ce valorifica o femeie strict dupa felul cum arata si atat.

Daca el asta vede si doreste , lasa-l sa primeasca asta de la cine are doar asta de oferit. Simplu.

Eu mereu am cautat barbati ce sa valorifice inteligenta unei femei.
Problema mea era ca fiind frumoasa atrageam de multe ori persoane superficiale.
Asta nu inseamna ca disperam. Stiu ca si barbatii inteligenti pot fi porci.

Cu totii putem fi oameni ingrozitori. Trebuie doar sa vrem. :) Insa sa alegem langa noi persoane ce sa ne faca oameni mai buni.

Revenind.  Educatia si inteligenta au contat mereu.
Ea facea diferenta intre mine si multe alte fete frumoase.
Si tot ea impunea respect.

Nu cred in femeia artificiala de astazi si nici in cea ce plange zi si noapte dupa vreun nesimtit.
Nu pot fi feminina. Nu ma pot alinta. Nu pot inspira fragilitate.
Lumea in care traiesc este rea iar eu sunt adaptata foarte bine ei. Eu pot sa musc si sa sfasii si sa calc. 
Sunt independenta si totusi investesc in carti si in educatie pentru ca ele pot sa-mi aduca orice mi-as dori vreodata in viata.

Cred ca cele de mai sus. Sunt speriate. Cred ca nu va doriti botox si genti de mii de euro.
Cred ca va doriti sa fiti respectate, iubite si apreciate.
Cred ca va doriti sa conduceti lumea si sa fiti puternice.

Dar toate astea le aveti in voi.
Voi puteti sa aveti absolut orice din lumea asta daca sunteti increzatoare in fortele proprii si dispuse sa va iubiti fix asa cum sunteti in realitate. Fara lucruri artificiale, fara comportamente dubioase, fara barbati falsi si macho, fara preocupari superficiale. Doar voi, o muzica frumoasa si momente cat mai placute  singure cu voi. Atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu