duminică, 28 septembrie 2014

Femei care urasc femeile

Despre acele femei ce urasc barbatii am mai auzit.
Cred ca si reciproca era valabila. Haide, nu va puteti ascunde de mine. Va stiu eu :))

Insa nimic nu este mai enervant decat o femeie ce uraste pe alte femei. Ajungi sa vrei sa ii dai numai pumni. Gratuit si din plin.

De ce?
Pentru ca, criteriile pe care se bazeaza atunci cand uraste pe cineva sunt ilogice.

Da,da stiu. Va gandeati la povesti complicate de razbunare.

In care EA. o sotie devotata, o prietena cumsecade si o femeie extraordinara este cu brutalitate ranita/tradata/distrusa de o femeie. Si na.Saraca,se razbuna.

Dar NU.
Eu vorbesc despre perspectiva aia psihopata in care o femeie uraste pe TOATE celalalte femei. Fara nici un motiv. Cu pasiune. Cu frustrari acide ce-i topesc pieptul, si-i mananca toata zilele.

Ura ucide incet dar sigur.
Frustrarea este lucrul ce alimenteaza constant ura.
Iar o viata plina de frustrari si de ura este...o viata netraita.

Compatimesc femeile ce-si traiesc viata asa.
Stiu. Sunt o scorpie oribila.
Cum as putea eu sa compatimesc pe alti oameni?
Doar eu-s facuta sa stralucesc si sa calc oamenii in picioare! Dar nu.
Lucrurile nu-s chiar asa.

Eu n-am simtit niciodata nevoia sa diminuez/ subminez/ insult/ facut sa se simta prost pe vreo femeie ca sa ma ridic pe mine sus.

Daca am chef sa ies in evidenta, ma pricep sa o fac fara sa lovesc pe cineva sub centura.

Mereu am crezut ( si multi barbati imi dau dreptate aici) ca cea mai buna metoda sa pari total neatragatoare pentru un barbat este sa barfesti/ataci pe alta femeie in fata lui.
O sa pari nesigura si rautacioasa.

Si barbatii adora femeile sexy si pline de viata, nu pe cele acre.
Poate va fi de acord cu tine pe moment.. si va ingana un...'aha asa este' dar fii sigura ca dupa se va gandi.. ironic fix la femeia ce ai mentionat-o. Se va intreba de ce primeste atata atentie si se va simti usor tentat. :))

Ma gandesc de multe ori ca sursa urii acestor femei vine din dorinta lor de perfectiune.
Peste tot li se spune sa aiba un corp perfect, sa fie mereu sexy, sa fie independente si daca se poate in acelasi timp sa aiba o personalitate bine conturata si simtul umorului dezvoltat.

Adica scuza-ma, dar nu suntem roboti.
Dati-va pumni. In seturi duble peste figura voastra de bovina.
Si aici ma refer la barbatii ce viseaza la un asa ..android.

Dar stiti paradoxul aici?
Cine dracu va pune sa-i alegeti?
Eu una. nu am vrut sa fiu niciodata langa cineva ce se astepta sa fiu perfecta.

De aia le si faceam niste scene demne de filmele triller in care apaream, aratand si comportandu-ma ca o nebuna cu acte in regula. Daca ma iubeste, trebuie sa ma iubeasca mereu,nu? :))

Doar n-am sa fiu o papusa barbie ce are si mintea lui Einstein in arsenal. Non stop. 24 din 24.
Nici el nu e Brad Pitt si le are fix pe toate. Deci sa suporte. :))

Mda. Exact de aia nu am sa fiu eu frustrata de alte femei niciodata.
Pentru ca eu mi-am ales ceea ce am, nu m-a ales el pe mine.
Eu stiu cum stau in relatia mea. Ma pot observa pe mine obiectiv.

Nu depind de parerea altora si nu am nevoie ca altii sa ma placa.
Stiu exact cat de dezaxata si dementa sunt si de ce am nevoie deci pot sa ignor persoanele ce chiar poate au ceva in plus fata de mine.

Aaaaa. Exista femei mai frumoase decat mine. Bineinteles. Ma bucur pentru ele.
Sunt femei mai destepte decat mine si mai de succes. Cred ca au depus ceva efort pentru asta si lucrul asta este admirabil.

Dar ce legatura are asta cu mine? Cu vreo parte din viata mea?
Viata fiecaruia este diferita. Fiecare femeie este diferita si are calitatile ei.
Da, as putea fi mai frumoasa. Dar oare as putea fi la fel de sarcastica daca n-as avea defecte?
Barbatii apreciaza sarcasmul meu. Si eu-l cam iubesc. N-as vrea sa-l pierd.

Vedeti? Totul e relativ si dozat bine. Calitati/defecte. Cineva are ceva, altul are altceva.
Si eu ca om, vreau sa fiu iubita pentru mine. 
Fix asa defecta cum sunt.Deci nu am invidie,nu urasc,nu-s frustrata,nu ma intereseaza.

Imi plac femeile hotarate si sexy.Care stiu cine sunt ele si stiu ca asta este de ajuns.
Pe ele le-as invita la o cafea..cat despre restul. Sper sa nu ne intalnim sau sper sa fug cat mai repede din fata voastra :)) N-as vrea sa va frustrez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu