vineri, 8 august 2014

Vreau sa fiu altfel!

De ce?
Ni se arunca zilnic imagini perfecte.
Trebuie sa fii asa!
Da? Ca daca nu esti,ce se intampla?
Crapa pamantul in doua? Oamenii nu te plac?
Devii invizibila?

Inteleg ideea de masca. Aia are efect protector chiar.
Dar masca asta trebuie sa aiba o limita.
Adica tu nu poti poza in femeie sexy si periculoasa daca incepi sa tremuri cand pune unul mana pe tine.

La fel cum, se considera maipulare, sa porti rochite inflorate si machiaj minimalist si sa fii de fapt o scorpie insensibila si oribila ce devoreaza suflete la pranz..

BINE. a doua varianta e distractiva!
Dar nu ma luati in seama. :)) Am eu fantezii prin capul meu bolnav.

Lucrurile se desfasurau asa.
Aveam prietene ce se imbracau super sexy.
Cu tocuri cui si haine mulate si musai scurte.
Aparenta generala era de "Te mananc de viu si stiu sa fac sex."
Asta se citea pe ele.

Realitatea?

Total opusa. Imaginea ascundea fete nesigure pe ele, pe corpul lor si pe sexualitatea lor.
Femei ce-si doreau barbati hotarati ce sa le initieze pentru ca ele nu erau niste intiatoare.
Atunci imi spuneam. De ce sa joci un rol total opus?
Nu te condamni singura asa?
Bineinteles.
Atrageau fix ce nu-si doreau.


Eu observam si taceam. Daca am incercat sa le zic? Bineinteles.
M-au ascultat? Nu.
Moda dicteaza totul.

Daca moda zice ca se poarta femeia independenta sigura pe ea sexual si hotarata, toate vor parea asa.
Este absurd? Da. De ce sa-ti masacrezi propria viata si propriul viitor?

Fii tu ca sa atragi oameni asemanatori tie.
Cum sa-ti formezi o relatie normala daca tu pari mereu altcineva?
Cum sa ai multumire de sine daca oamenii te percep altfel decat esti tu?
Chiar esti sexy daca oamenii plac doar o imagine si nu te vad pe TINE cea adevarata ca fiind asa?

Aparenta este ceva foarte dificil de controlat.
O sa-mi asum asta.
Oamenii vor fi suspiciosi in legatura cu felul tau adevarat de a fi, chiar si cand imaginea se imbina perfect cu ceea ce le spui despre tine.

De ce zic asta?
Eu-s o nesimtita, sarcastica, rece, logica, cu usoare tendinte impulsiv-violente dar arat..dragut. 
Stiti cum se zice. Nu ma ajuta fata =)))

Din cauza asta de multe ori trebuie sa dovedesc ceea ce sunt.
Orice haina sau atitudine uneori, pur si simplu nu se dovedeste a fi eficienta.
Nu mi-e greu. Uneori chiar imi place :))
Insa toate lucrurile astea mi-au dovedit cat de usor oamenii pica dupa aparente.

Suntem sclavii aparentele.
Tine de noi sa le controlam pentru a ne aduce in viata noastra implinirea si fericirea necesara.
Deci, bagati-va ceva in moda. Fiti cine sunteti voi pe interior ca sa atrageti barbatul ala sexy in viata voastra. Si sa dati de prieteni ce sa va respecte si aprecieze fix pentru cum sunteti voi cu adevarat.

V-am pupat. Sa fiti curajoase fiind mereu voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu