miercuri, 13 august 2014

Superficialitatea la femei

M-am gasit zicand asta de dimineata: Sunt enervata. Din cauza caldurii tenul meu nu arata perfect.
Vai. Nici nu a sunat asta superficial! Pisi, ce drame existentiale mai ai si tu! o sa-mi tot ziceti.

Dar nu. Daca este sa am drame, fiti convinsi ca am unele mult mai serioase :)) insa superficialitatea mea vine dintr-un mare instinct de autoconservare.

Frumusetea este puterea prezentului in care traim.
Si superficialitatea, boala romanului.

Adica pe scurt. Eu simpla si citandu-va din Sartre valorez fix cat un cartof pentru romanul de rand.

Dar daca tot eu, apar pe tocuri si cu haine smechere, deja nici nu mai conteaza ceea ce zic, mi se deschid usi, vad fete zambitoare, si lumea deodata incepe sa se comporte mai frumos.


Ma plang? Pe naiba ca nu. Insa stiti de ce suferiti, deci nu ne mai blamati tot pe noi, femeile.
Noi am invatat sa supravietuim, nu sa ne ingropam creierul la 2 metri sub pamant.
Prosti sunteti voi, ca vedeti fix ceea ce doriti sa vedeti.

De ce atata superficialitate?
Se vinde.

Superficialitatea e atat de inradacinata in conceptia omului actual, incat o femeie ce nu este aranjata exagerat si care nu arata macar ca un model parca scos din reviste, CLAR nu se respecta.

Da, exact. Adica pentru ca ea nu aspira sa fie perfecta fizic, clar este vreo frustrata ce se uraste pe sine si nu se iubeste absolut deloc.Cel putin asta vor crede toti cei din jurul ei indiferent daca ea este fericita cu felul ei de a fi sau nu.

De unde stiu asta? Ma pricep foarte bine sa observ si sa ascult.
Si mai bine de atat, ma pricep bine sa joc orice rol imi convine.

Ma conformez? Intr-o forma da.
De ce?  Imi place sa castig indiferent de situatie.

Adica. Chit ca as trai in iad, tot as incerca sa fiu cel mai rau drac doar pentru ca sa o duc eu bine.
Suna crud? Pai, asta este. Si viata este cruda.

Sufar cand ma numeste vreun barbat frustrat, pitipoanca sau papusica fara creier?
Nu. Slava domnului, daca as vrea as gasi si aici,de una singura, mai multe motive ca sa sufar =))
Nu sufar deloc. Sunt o nesimtita nascuta din experienta.

Ce este de facut?  Win or die.
Fa lucrurile pe care tu crezi ca esti dispusa si vrei sa le faci, pentru a avea ce-ti doresti in viata.

Daca tu crezi ca frumusetea te va duce mai aproape de telul tau. Fii frumoasa!

Daca tu consideri ca inteligenta este suficienta. Fii cea mai inteligenta femeie si darama toate miturile existente in lume, fa-ne mandre.

Daca vrei sa fii ambele si tot. Chin, chin, chin, dar sa fie chinul tau. Nu pentru altii. Nu pentru ei. Pentru tine.Tu sa stii cine esti si ceea ce vrei si restul.. sa ramana cu nimic. Sau cu vorbele despre superficialitatea ta =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu