vineri, 29 august 2014

Frica de singuratate la femei

Ascultam si nu-mi venea a crede.
Insulte, infidelitate, violenta pe fata.
Ma cuprindea furia doar auzind-o dar mai ales greata.

Se uita in ochii mei asteptand sa ii zic" Te inteleg" sau "Si eu am trait asta."
Dar nu puteam sa mint. Nu, nu traisem asta.
Cum dracu sa stau langa un animal?
Un imbecil ce sa ma calce in picioare emotional si fizic?
Un nimic ce nu merita nici macar sa respire pe langa mine?

Nu puteam sa o fac caci eu ma iubeam prea mult.
Fusesem mereu axata pe fericirea mea incat ajunsesem egoista.

Nu-mi era frica de singuratate, caci in linistea mea, puteam sa fac orice:
-Sa dansez la 3 noaptea prin casa in lenjerie intima pe cea mai sexy melodie posibila si sa rad de el univers depresiv
-Sa ies si sa ma distrez oricand voiam si chiar sa fiu tinuta in brate de un barbat frumos( ce trebuia sa se care imediat ce ma plictiseam)

Realitatea mea insa era diferita de a altor femei.
Daca eu-mi celebram singuratatea si doar foarte rar tanjeam dupa cineva ce sa ma inteleaga in totalitate, ele isi inghiteau lacrimile in relatii toxice si distructive, doar din cauza fricii acelor rare momente de singuratate.

Nu intelegeam.
Dupa mine singuratatea putea fi rezolvata usor.

Daca aveai langa tine macar o prietena cu care sa vorbesti sau mai bine vreo colega de apartament, totul era perfect. Momentele alea cand ti se crapa lumea in doua, puteau fi usor depasite, de niste glume la 2 noaptea si niste pahare de vin ca "intre fete". 

Ce-ti puteai dori mai mult? Un animal ce sa te rupa in doua si sa scuipe,calce si eventual distruga.
Mai masochista mica! Trezirea!

Tu cred ca n-ai observat cam ce parfumuri geniale au scos astia prin magazine, si ce pantofi, si ce rochii, si cam ce misto este sa dansezi ca si cum universul este al tau printr-un club, razand de faptul ca toti te privesc si te vor.

Ai uitat total sa fii femeie? Esti condusa de un rahat de sentiment banal ca "sunt singura!"
Nu mi-e mila de tine pentru ca nu te inteleg.


Nu ma intelegeti gresit.
Tampiti exista pe oriunde si nu e ca si cum am avut eu bafta doar de gentlemen.

Dar era suficient sa ma injure o data si dupa se trezea tot el plangand atunci cand il dadeam in suturi afara din viata mea. N-am avut niciodata timp de tampiti, pentru ca viata trebuie sa fie traita frumos si dramele nu au nimic pasional sau incitant in ele. Sexul si placerea sunt minunate, suferinta nu este.

Viata este grea si de rahat, ai timp sa suferi la 50-60 de ani cand incepe sa te doara ba intr-un loc, ba in altul, cand ai facturi de platit si cand deja corpul ti se simte obosit.

De ce sa-ti adaugi probleme in plus?
Accepta faptul ca este normal si natural sa fii singura si calma/linistita si ca o sa ai o relatie doar cand o sa dai de omul potrivit. Nu te baga intr-o relatie cu un om aiurea pentru ca te vei imbolnavi/imbatrani si simti mizerabil si astfel pierde ani pretiosi din viata ta, ce putea fi minunata!

Apropo. Asculta melodia asta Marina and the diamonds- primadonna
Si danseaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu