marți, 12 august 2014

De ce sa nu il refuzi in pat

O prietena obisnuia sa-mi zica increzatoare in ea " Cheful vine mancand. N-are sens sa refuzi, oricum pe parcurs iti vine cheful."

 Alta imi spunea nervoasa" Daca-l refuz, fuge la alta. Nu. Nu vreau sa faca asta."

Ca un amic sa concida, zicand "Idealul meu in viata nu este o femeie frigida. Eu vreau una ce sa iubeasca sexul la fel de mult ca mine! "

PAI. O sa intrebati. Care-i solutia?
Hmm. Pai care-ti convine mai tare? =)
"Pai nu vreau sa fuga la alta."
"Pai nu am chef mereu!"
"Pai nu vreau sa ma simt folosita!"

Bun. Atunci invata sa-l folosesti tu :))) ( Na.Ca am zis-o!)


Eu? Sa folosesc o fiinta umana? Un Barbat? Sa-l folosesc sexual?
Ihim. Da. TU. TU. TU.
De ce sa nu-l faci util? Nu e ca si cum nu sta toata ziua pe langa tine..
Vai ce nesimtita mai sunt! Cum dracu am putut sa zic asa ceva!
A. Da. Stai. Barbatii adora sa fie folositi. Si bine. Si musai sexual. Si musai tare de tot. Si repede.
V-ati luat niste imagini in cap? Bun.

Pai de ce?
Pentru ca barbatii sunt niste animale! Vor mancare, vor sex, vor somn. Vor chestii.
Instinctul le-o cere. Dorinta de putere la fel. Dorinta de placere.
Stai linistita. Si tu esti o animala. Este bine sa realizezi asta cat mai repede.

Daca traiesti cu impresia ca esti o floare rupta din soare, plina de sentimente contradictorii si sensibiloasa, o sa pierzi cam tot ce-i mai incitant vreodata de la viata. O sa-ti negi tie niste placeri fix aiurea. Fix ca esti naiva.

Deci. ce sa faci?
Accepti. 
Tot timpul? Nu. ce dracu! nu esti o sclava acum si la comanda lui.
Insa invata sa iei din partida ceva placut tie, nu ceva placut lui.
Daca o sa inveti cum sa te simti tu bine cu ajutorul corpului lui, lucrurile vor fi mult mai incitante.
Plus. Daca tu o sa simti mereu placere, s-ar putea sa sari tu mai des pe el, decat sare el pe tine =))
Na. Aici dilema existentiala.
Un barbat mort de fericit si o nebuna.. ce-i in rai mereu . Non stop =))

Nu suna rau, nu?

3 comentarii:

  1. "Unele chestii" care le plac lor nu pot fi făcute în pat. ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am dat seama abia după ce-am dat "Enter", până atunci o aveam în subconştient. :)

    RăspundețiȘtergere