miercuri, 23 iulie 2014

Sunt o femeie

Sa te imbraci in rochii si fuste!

Nu stii sa mergi pe tocuri!

De ce te machiezi doar cu negru pe la ochi!

Esti prea directa nici un barbat nu te va accepta asa!

AHH. Rahaturi. Eram un baietel foarte sexy!

Zambeam instigator si stiam foarte bine ceea ce voiam.
Stiam pana si faptul ca aveam un chip tare dragalas si buze faine.

Baietii? Mi-erau cei mai buni prieteni dar in acelasi timp ma doreau obsesiv.

Pana cand? Pana cand am crescut. POVESTE TURBATA mai jos!

Femei. Cu rochii scurte si craci si misterioase.
Femei. Ce disimuleaza chestii si te lasa sa ghicesti tu ce si cum.
Femei. In rosu, cu ruj rosu si cu atitudine criminala.
Omorati lumea cu totul!

''Arati super cu ruj rosu. Te-am recunoscut de departe!"
Priveam o fetita blonda cu chip alb ca laptele ce se uita admirativ la mine.

Eu bruneta si nervoasa. Eram toata imbracata in negru, dormisem 2 ore, cearcanele imi ajungeau pana la obraz si aveam cea mai sictirita atitudine fata de univers si oameni posibila. " Oare ma place? Sau ma crede femeie fatala? Serios? Cu buzele rosii gata deja am devenit asta?"
NEAH. Haide totusi!


Trec anii. Femei androgine. In haine masculine si cu atitudini de ''Du-te-n ma-ta!"
Sexy nu zic ca nu. Vin altele tot in rosu tot cu ruj rosu. Seducatoare ,directe, periculoase. UFFFFF

Eu unde naiba sunt? Cum stau?
Am vreo 50 de rochii si zilnic atunci cand caut sa ma imbrac rad
Habar n-am cum stau. Si nici nu-mi pasa.

Am fost timp de 20 de ani cel mai sexy baietel in viata si acuma par o Lady.
Aparent! Ma imbrac masculin, feminin, neglijent sau inventiv. Elegant sau Provocator.

Nu-mi pasa. In toate infatisarile sunt eu.

Iar eu? Eu-s ceva mai complex decat orice ar cauta societatea sa ma faca.

Nu stiu de ce femeile se complica sa fie CEVA.

Isi aleg un tipar. Ceva anume. O imagine.

De ce sa simplificati totul? Sunteti voi si punct! De abia asa ajungeti sa fiti fatale!


Privesc in trecut in ochii fetitei blonde si acum o inteleg.
O inteleg si pe ea si pe altele ce s-au comportat bizar spre agresiv cu mine.
Nu va faceam nimic ( Si rau faceam!)
 Insa in maniera voastra voi voiati sa-mi ziceti 'Esti SEXY pentru ca esti tu!" 

" Sictirita, cinica, nervoasa si agresiva. Plictisita de oricine si deloc dispusa sa ofere atentie. Tu. Tu esti tu cand celalalte sunt doar imagini. TU esti SEXY fiind Tu! "

DECI. Femei. Fiti VOI. Va implor. Caci deja incep sa ma plictisesc iar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu