luni, 28 iulie 2014

Lucruri ce trebuiesc stiute de femei

Am o durere ingrozitoare de cap si n-am dormit de vreo 2 zile.

M-am decis sa fug si sa ma plimb vreo cateva zile prin tara.

Am vazut mult roz, mult dezgolit, multe tocuri imposibile si multe femei suparate.

Femei. Eu una, va apreciez.
De ce? Pentru ca si eu m-am nascut femeie si stiu cam cat de greu este asta.

Ma victimizez? Ei rahat. Sa fii femeie este ABSOLUT MALEFIC!

Malefic? DA. Poti sa fii ORICE vrei tu si sa faci societatea sa vomite din cauza asta.
Sa enervezi maxim.
Sa domini.
Sa-ti creezi propriul destin daramand mituri!
Si daca nu ai chef. Oricand poti fi o sotie desteapta si sa traiesti intr-un calm maxim toata viata.

DAR . Trebuie sa stii unele lucruri pentru ca Viata ta de Femeie sa fie Geniala!

1. Nu iti crea o imagine de dragul altora/ ca sa fii placuta.

Da. E smecher sa fii mereu pe tocuri. Si sa citesti reviste de moda.
Sa fii prietenoasa cu toata lumea.
Sa te uiti des la Sex and the city.
DAR viata nu este asta.

Barbatii sunt niste animale ce vor sa faca doar sex. Cu multe. Si sa se simta extraordinar.
Prietenele tale te invidiaza sau daca nu, le invidiezi tu pe ele.
Cafenelele alea le stii pe de rost. Iti mananca banii si nici macar nu te simti mai bine mergand acolo.

Cine dracu esti tu? Ce-ti face TIE placere?
Ai avut vreodata cheful sa injur, sa urli, sa lovesti?
De cate ori ai calcat peste tine singura, de frica sa nu fii judecata?
De cate ori nu ai facut lucruri ce nu-ti fac placere deloc, doar pentru ca asa trebuie?

GATA. Arunca-ti obisnuintele la gunoi. Fa astazi ce-ti face TIE placere.
Vorbeste direct. Spune mereu ce te deranjeaza. FII tu. Afla cine esti! Ai o singura viata! Nu o mai irosi!

2.Nu ai voie sa fii sensibila/ victima / sa te astepti ca altii sa hotarasca pentru tine, doar pentru ca esti femeie!


Stiu ca pe timpuri prin 1900 barbatul hotara inca destinul unei femei.
Stateau ca "desteptele" asteptand vreun print din poveste cu bani, ce sa le transforme viata.
Dar de atunci au trecut peste o suta de ani!
TREZIREA! 

Viata e dura si oamenii sunt rai. O sa fii aruncata la gunoi nu pentru ca ai ghinion, ci pentru ca esti slaba!
Pentru ca altele au investit in ele energie.

Altele stiu cine sunt si ce vor si obtin.
Fie ca vorbim despre un barbat, despre o cariera, despre placerea de a-si trai viata minunat!

Incepe azi. Da-ti o mie de palme, urla, enerveaza-te pe tine. Dar GATA.

Viata ta iti apartine: Ce vrei sa fii victima sau invingator?

3.Oamenii fac sex. Si tu esti om! Nu mai fi o femeie frustrata!

O sa fie persoane ce o sa urle ca s-au saturat!
Ca SEXUL este peste tot. Ca suntem niste perversi ordinari!
Ca nu valorificam sentimentele, simplitatea, inocenta!

Si da. Este adevarat. Suntem animale. Cu totii. Mai ales cand ne este greu.
Cand suntem stresati am musca pe oricine doar ca sa ne treaca.
De aia unii au tendinta sa se innece in alcool, pastile, droguri si altele.
Nu suportam sa suferim. Nu suportam sa treaca viata pe langa noi.
Nu suportam sa fim NIMIC si sa simtim chestii banale, ordinare si plictisitoare!
VREM TOTUL. Vrem senzatii tari. Lucruri extraordinare.

Vrem sa simtim ca murim si ca traim la intensitate maxima in acelasi timp! Sexul ne ofera asta!
Este calmantul natural suprem! Ne face sa ne simtim puternici, ca nimic nu conteaza si ca putem obtine TOTUL! Pentru cateva momente totul este la locul lui! Toate merg sau par posibile!

Femei. Nu mai cititi toate prostiile.
Nu trebuie sa va sacrificati sexual pentru nimeni!
Ce am scris mai sus este pentru voi.

Eu vreau sa va simtiti VOI Invincibile! Nu sa-i pupati lui orgoliul si sa-l tineti dupa voi! --->
Aia nu e o relatie normala! Asta nu recomand nimanui! Nu ala e jocul real! Jocul real si excitant e ala cand Doi oameni se simt bine in timpul unei partide de sex. Nu cand unul cauta sa obtina ceva de la celalalt!

Nu va negati o chestie normala cum este explorarea propriei sexualitati.
Nu mai cititi porcarii ce va indruma sa fiti supuse, chinuite si nemultumite.
Viata este a voastra. Folositi tot ceea ce aveti ca sa va simtiti intregi, fericite si implinite.

4. Sa te bucuri de lucruri simple este normal si terapeutic.

O sa va sochez. Nu ca mi-ar pasa.
Nu sunt atat de superficiala pe cat lumea ar dori ca eu sa fiu!
Nu-mi pare rau!

Am obiceiuri ciudate. De la a picta pana la a citi carti care mai de care mai exagerate.

Am momente cand arunc la gunoi simtul meu estetic.
Cand dintr-o lady cu machiaj perfect ma transform intr-un boschetar ce asculta rock,ce are cearcane enorme si uraste pe toata lumea.
Atunci ies si beau. Sau imi iau acasa si beau cu al meu.
Bem atat de mult incat incepem uneori sa radem ca dementii si de peretii din casa.

Este minunat sa faci chestii chiar imature si stupide.
Usor distructive de asemenea.
Dar nu-mi pasa.
Eu-mi extrag simtul creativ din a ma plimba pe strazi la 4 noaptea.
De asemenea pot oricand sa rad in caz ca ma intalnesc cu cineva ce nu ma recunoaste asa distrusa,boschetara :)) si nedormita.

Este terapeutic sa faci chestii copilaroase, imature uneori, daca asta iti elibereaza din tensiunea creata in tine zi de zi. Decat sa te mananci pe dinauntru, mai bine explodezi si dai afara.
Cel putin asta este conceptia mea.
Am momente cand ma bucur de un rasarit frumos si de pictat.
Si altele cand doar facutul de lucruri total imature sau amuzante ma destreseaza.

Pana la urma. Viata ne apartine, nu?
Sa o facem frumoasa si sa fim libere. In orice forma dorim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu