joi, 3 iulie 2014

Gilda sau cum sa fii o femeie fatala

Gilda este prea frumoasa ca sa existe.
Gilda este sadica, provoaca ingrozitor, se joaca cu focul, manuieste barbati si destine.
Gilda danseaza exceptional.

Gilda este egoista si dorita si o stie.
Este femeia trofeu, femeia fatala , femeia copil, femeia sensibila si femeia stilata. Toate intr-una.
Dar are un adversar.
Singurul barbat pe care l-a iubit vreodata..si care este poate mai sadic decat ea.

'"M-as distruge ca sa te distrug."
Cunoastem situatia. Cunoastem sentimentul de ura amestecat cu placere si tensiune sexuala.
Stim cat de urat arde pe dinauntru.
Si totusi, el ne incita.
Traim pentru acel venin.
Traim pentru clipa de nebunie ce ne poate scapa de toate.
Traim cu speranta de a trai ceva intens.


De ce razboi?
Orgolii mari si putere...si apoi unde exista atractie ies scantei.

Sa fie Gilda cel mai senzual film facut vreodata?
Poate ca da.. eu una am tremurat vazand tensiunea dintre ei.

Mi-am amintit ca si eu i-am jucat pozitia. Si ca si eu, mi-am dorit la fel de mult ca ea sa castig.

Mi-am amintit ce inseamna sa fii femeie. Si sa lupti cu ultimele tale puteri si arme.

Ce inseamna sa fii provocata cu adevarat.. si cat de placut de dureros se simte asta.
Cum razboiul dintre o femeie si un barbat mereu va avea un caracter sexual fascinant.

Bucuria de a fi Femeie. Bucuria de a fi o femeie frumoasa.
Puterea ce o ai.
Placerea ce o poti obtine.

Femeile o vor intelege si adora pe Gilda.
Iar barbatii vor fi fascinati de ea si vor admira puterea barbatului ce ii face fata Gildei.
Iar spectatorii? Vor tremura la povestea lor.. Sperand sa o traiasca..daca nu au avut sansa pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu