marți, 8 iulie 2014

De ce esti nesimtita?

Ha. Ce intrebare.
Orice intrebare are un raspuns simplu,nu?
Oamenii sunt simpli si noi ii complicam. Mai ales femeile.HAHAHA

De ce sunt nesimtita?
Ca-s egoista.
A ba nu, ca-mi place sa fiu sarcastica si ironica de multe ori sau sa vorbesc direct fara sa menajez pe nimeni.

Ca-mi place sa fiu exemplul negativ feminin din viata voastra.
Ca eu beau de placere nu de viciu.
Si nici macar nu fumez.

Ca-mi place sexul si ca mereu am recunoscut-o.

A, stiti haina aia din magazin ce v-ar face sa pareti PIMP sau prostituata de pe centura?

E posibil ca eu sa o fi cumparat si sa o fi pus frumos, in sifonier, langa niste haine ce amintesc de Chanel sau de o sobrietate de-a dreptul rigida.

Asa-s eu. Nebuna. Si nesimtita.
Fata asta cu siguranta nu stie sa faca sex atat de bine precum se lauda!

Da pisi, zici? Vrei sa te testez acum sau cum?
Nu, ca ti-ar placea prea tare :))

Orice femeie ce-si cunoaste bine corpul si stie ce-i face placere, stie sa faca sex.
Dar voi nu stiti asta. Nu trebuie sa stiti asta. Voi vreti sa fiti ignoranti si prosti.

A satisface o femeie sexual.. nu tine doar de implinirea voastra psihica(gen aia:  Da bai uite ca pot!) insa va si satisface pe voi fizic. Contractiile ei sunt mai puternice, senzatiile sunt mai tari. Asta v-o zic eu asa, din bunatatea sufletului meu, pe care-s acuzata ca nu-l am :))

Imi place sa fiu ironica si rea, pentru ca asa sunt si in viata de zi cu zi.
Sunt mii de bloguri pline de barbati frustrati ce-si varsa veninul, de ce nu sare nimeni si pe ei?

Veninul meu macar e acrut cu gust exotic. Eu una, ma ador, voi? Cum va simtiti astazi?

De ce egoism si rautate? De ce raceala?
V-ati uitat vreodata in jurul vostru?
Sunt femeie.Ok. Asta nu ma face extraterestru. Traiesc FIX in aceeasi lume ca si voi.
Muncesc la fel ca si voi. Ma chinui cam la fel. La fel sunt de dezamagita de toti si toate. FIX DE AIA.

Nu stiu de ce. Barbatii VOR sau mananca rahat ca VOR. Femei sensibile, fragile, feminine, dependente.


Bai tampitule. Sa prinzi tu o problema reala in viata.
Din aia ce mai ca te face sa innebunesti si sa ai langa tine una , din aia, ce plange non stop, si e incapabila sa-ti dea macar un sfat, nu zic ca sa faca vreo ceva.
Vedem atunci ce preferi langa tine, da?

Eu-s mai animala decat animalul salbatic. Daca am o problema actionez logic, crud si rapid.
Desigur. Calc si bine si aparent izolat, intr-o lume plina de fluturasi roz , eu-s un om rece.

Dar stiti ceva? Nu-mi pasa. Si nu-i pasa nici barbatului de langa mine.
M-ar prefera pe mine in fata altor sute de femei.
Stie ce vrea de la viata si stie ce pot eu sa ii ofer. De aia ma si iubeste.
Nu-s o lesinata de aia ce din pisi nu-l mai scot.
Ci sunt un sprijin real din punct de vedere mental, psihic,emotional si chiar si material.

De ce vorbesti urat despre barbati?

Nu vorbesc urat despre nimeni.
Orice are ceva minte poate observa usor ca in general specific Tipurile de barbati sau de Comportamentele ce ma enerveaza / le gasesc imbecile.
Nu tin partea nimanui aici.
Stiu barbati super smecheri si inteligenti si femei ce-s varza si invers.

Sunt idealista. Visez la o lume plina de oameni puternici si inteligenti. Sue me.

2 comentarii:

  1. Ce ganduri nebune!!! Me like it.Tine-o tot asa! Nu conteaza ce spun ceilalti, tu sa fii ok!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos de sustinere :D Dar sa stii ca eu nu am ganduri nebune, ele sunt la fel de bune ca si mine :D

      Ștergere