miercuri, 30 iulie 2014

Cine sunt? Detalii despre mine.

Mereu mi-au placut interogatoriile. V-am zis?

Da. Nu stiu, imaginea asta mereu ma duce cu gandul la Basic Instinct. La scena AIA.

Nu. Nu-s Sharon Stone si clar nu-s blonda.
Dar am si eu craci si port si eu rochii mulate.

De ce rochii? Sunt satula de imaginile alea cu femei purtand blugi.OK. Este hot si smecher sa fii masculina cumva. DAR e plictisitor!

ASA. Rochii. AM o tona. Nu stiu nici eu cate am exact. DAR sunt multeeeee.

-Mi s-a zis ca ma imbrac Elegant. Simandicos. Fitos. Exagerat. Ciudat.
Asa si este. Asa ma simt eu bine in principal. Sunt o persoana ciudata.

-Sunt bruneta. Afirmatie directa. Am parul negru-negru natural. Nu m-as vopsi niciodata.

-Sunt obsedata de ceai. Beau 3 cesti pe zi de ceai.
 Sunt tampita aia ce se uita obsesiv la cani-cesti-tipuri de ceai si care le incearca pe toate. Pana acuma am descoperit ca mor dupa Ceaiul alb, Verde si dupa Rooibos.

-Beau rar si mult. Si daca beau putin cum beau rar de ceva ani, ma fac varza.
Nu ma fac mereu varza. De-a dracului cand vreau sa uit pe ce lume traiesc nu ma imbat absolut deloc.
Beau vin rosu, rose si whiskey sec.

-Sunt vegetariana de ceva ani. Dau vina pe stilul asta de viata pentru faptul ca inca n-am riduri.
De ceva luni INCERC sa fiu vegana. Ma simt mult mai bine fiind asa. Mai calma/implinita.

-Sexul este calmantul meu suprem. Nu fumez. Nu prea beau cum am zis mai sus. Si nu, nu mananc rahaturi.
Deci ce-mi mai ramane? Da. Exact.

-Nu am implinit inca 30 de ani. Sunt o copchila. Desi sunt o copchila ce a trecut prin mai multe rahaturi si probleme decat multi oameni ce au dublul varstei mele. Toate aceste lucruri m-au durificat peste masura.
Consider ca stau bine. Ma simt implinita fiind cinica si sarcastica. Am umorul meu asa special.

-Ascult metal,rock, muzica clasica, muzica dance. Whatever.
Am ascultat ani de zile metal. In principal metalcore,hardcore, industrial metal, black-death.
Nu mi-a placut niciodata ideea de etichete.
Ascultam ce dracu voiam eu si nu discriminam oamenii in functie de preferintele lor.
Formatii preferate? Ador Stone sour si Slipknot. Chiar le ador versurile. Si formatia mea de suflet e Rammstein.

-Pictez, imi fac haine,sunt pasionata de make-up, cant si dansez,citesc,scriu de pura placere si traiesc pasional.
Ce scriu? Vedeti Aici

-Sunt scunda. Adica am sub 1.70. Am sanii mici. Nu m-am simtit niciodata complexa de nici una din chestiile astea. Daca eram mai inalta probabil as fi ajuns model. Asa va scriu voua :)) Nu-i prea rau, nu?

-Ma uit la cele mai ciudate filme. Horror, thriller, comedii turbate si bolnave.
Citesc autori ciudati si nebuni. Il ador pe Sartre.

-Trec dintr-o stare in alta. Sunt usor excitabila ( Chiar am scris asta!?)
Am avut ceva probleme in trecut cu depresia. Nu. Nu m-am taiat. ( Pun pariu ca va oftica asta,nu?)

-Sunt inca insomniaca. ( Ceaiul de valeriana imi provoaca halucinatii si ma face sa ma simt high. Are un efect super turbat si dubios asupra mea!)

-Ma plictisesc de oameni des. Din cauza asta am usoare tendinte anti-sociale.
Imi plac oamenii neinfricati. Ce-si traiesc viata cu adevarat.
Ce risca chiar si pierd ca prostii dar CE FAC CEVA.
Nu-mi plac oamenii inchisi, constransi, frustrati, tristi, lipsiti de viata.

-Cand nu dorm incep sa rad isteric.
Umorul meu devine mai turbat insa.
Lumea gaseste asta ca fiind sexy.

-Gasesc atat barbatii cat si femeile ca fiind fascinanti. Trageti voi ce concluzii vreti din asta.

Ceva detalii EXTRA despre momentele extraordinare din viata mea: AICI

Si... Seize the day! Carpe diem! Adica nu mai fiti frustrati! Start today!

18 comentarii:

  1. Sunt curioasa ce zodie esti. Din pura ciudatenie daca nu esti pasionata de domeniu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Genial!! :)))) Am regasit o buna parte din tine in mine ca stare a fiintei dar nu am indraznit sa cred cu adeavarat ca am impartasi aceeasi zodie.
    M-am gandit si la o sagetatoare, intuind uneori majoritatea semnelor.
    E perfect. Multumesc pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, luasem in considerare si o scorpioanca. :)

      Ștergere
    2. Recunosc, eu cred mai mult in psihologie, mai exact in testele lui Jung de personalitate.Conform lui sunt un ENTP. Eu una, asa-mi definesc ciudateniile.

      Ștergere
    3. Din cate stiu eu, capricornii sunt persoane reci, logice si axate pe cariera. Sagetatorii sunt aventurieri si persoane pasionale, independente. Lucrurile astea doua combinate :)) dau ceva interesant banuiesc.

      Ștergere
    4. Absolut ! ...dau :)
      Tu te regasesti in ambele variante. ( Nu-i asa? :P )
      Pe mine zodia asta simt ca ma caracterizeaza surprinzator de bine. Sau am ajuns eu sa ma regasesc in descrierile atribuite ei printr-un fel de mecanism psihologic care ar implica ajustarea realitatii. Nu sunt inca foarte sigura ce se intampla. :)

      Oricum, esti un tip de om interesant. Si mai ales femeie.
      Toata lauda si admiratia din partea mea pana la un punct. :) ....dar suficient oricum cat sa imi doresc sa fiu ca tine in multe privinte .Altfel spus sa te 'iau ' drept un model si exemplu de feminitate si inteligenta orientata feminin.
      Stiu unde ma aflu si ce ar trebui sa fac ca sa ajung acolo unde imi doresc .Stiu ca trebuie sa lucrez mult la imaginea mea exterioara si nu numai.
      Si totusi, am o dilema:
      Sunt suficiente atitudinea si increderea in sine atunci cand stii ca nu esti si nu vei fi totusi o frumoasa in sensul strict estetic al cuvantului?
      Ce te-ar face cu adevarat irezistibila dincolo de un trup sau chip seducatoare / perfecte?








      Ștergere
    5. Eu sunt mereu la extreme intr-o forma sau alta.
      Ma simt flatata de complimente desi eu nu-s o fiinta feminina. Din contra. Sunt chiar brutala.
      Corect. Am ales sa ma imbrac feminin. Imi place ideea de estetica si am simtul frumosului dar cam aici se opreste feminitatea mea.
      Eu mereu am atras barbatii prin raceala mea(Pur si simplu nu eram interesata de ei, mai mereu citeam-desenam-studiam la vreo ceva). Nu recomand unei femei sa fie reci. Dar ii recomand sa afle cine este. Sa se descopere sexual si intelectual. Sa lucreze la personalitatea ei dar nu ca sa atraga barbati ( asta ar fi o greseala mare) ci ca sa se simta ea bine cu ea. Sa fie ea la potential de 100%. Cand stii cine esti o sa si gasesti ceea ce cauti. Asta-i teoria mea.
      Barbatii sau oamenii in general sunt atrasi de persoane puternice.
      De persoane ce nu le este frica sa fie ele insine.

      O persoana frumoasa ..va fi frumoasa si atat.
      Femeile ce au facut istorie nu au fost frumoase.
      Conteaza miezul cel mai tare. Sexualitatea vine din interior.

      Increderea in sine si atitudinea sunt cartea ta de vizita.
      Daca stii ce vrei si ce-ti doresti de la ceilalti vei si primi. Dar asta trebuie sa se reflecte cu adevarat si sa nu fie ceva fals. Orice artificiu fals ( chit ca s rochii scurte, machiaj exagerat, gesturi vazute prin filme ca fiind HOT si SEXY ) va fi simtit ca fiind fals. Si poti pica in penibil.Trebuie sa simti ceea ce esti.

      Fii tu. Descopera cine esti tu cu adevarat.
      Ar fi o greseala sa-ti zic eu cum sa te comporti EXACT sau CUM sa fii.

      Cunosc femei ce nu poarta machiaj sau rochii sau tocuri. Din contra ce arata ca niste baietei, dar sunt cei mai sexy baietei in viata. :)) au barbati ce mor dupa ele.
      Stiu de asemenea femei sensibile si romantice, ce-s sexy fix prin stilul asta al lor de a fi.

      Eu una am experimentat multe 'imagini'.
      Am facut asta pentru ca nu ma regaseam in nimic.
      M-am regasit pe mine intr-un final in toate infatisarile si realizat ca eu atrag prin felul meu de a fi.
      Nu tocurile, nu rochiile nu infatisarea mea atrage ci felul meu de a fi.
      Chit ca e ala rece, brutal, impulsiv, vulcanic si uneori exagerat.
      Sunt oameni ce gasesc asta ca fiind foarte atragator si altii ce ma considera ciudata.Asta este :))

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si totusi....ceva din mine imi spune ca tu in adancul tau ai ramas aceeasi ' roackaritza' de alta data care se simtea cel mai bine doar intr-un tricou si o oarecare pereche de pantaloni savurand in liniste sau in muzica clipele cu ea si gandurile ei.
    Si ca...acest stil de femeie provocatoare si bine pusa la punct nu e decat un rol adoptat si foarte bine asumat izvorat tot dintr-un instinct de autoconservare atat de necesar junglei urbane in care traim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am mai zis intr-un post ceva de genul 'Discriminati-ma sexual. Tratati-ma ca pe o jucarie sexuala. Salivati dupa mine! " Bineinteles ca am renuntat la lookul de metalista(purtam nazi boots, pantaloni in stilul celor de camuflaj si haine masculine) dintr-o dorinta de a ma maturiza si a ma integra mai usor in societate. Insa as minti daca as zice ca-mi displace. Imi place ce vad in oglinda. Pe dinauntru nu stiu daca ma simt bine musai in tricou ( mereu am avut o fascinatie pentru rochiile glamour-vintage si tinute in stilul celor purtate de Marlene Dietrich).
      Cel mai bine ma simt dezbracata! :)

      Ștergere
    2. Bine. Era pe undeva mai degraba metaforic. :)
      Ai reusit sa gasesti femeia din tine, si rafinand-o sa o scoti la suprafata ca sa o exprimi prin si cu atributu-i esential - feminitatea.
      E posibil sa fie o constanta de a ta.
      Nu stiu de ce am avut impresia asta. :)
      Oricum ar(ai) fi e frumos sa fii.....tu.
      Felicitari :)

      Ștergere
    3. Multumesc! Mult noroc si tie in a descoperi femeia ce esti!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Habar n-am la ce te referi si daca este vreo greseala de scriere de-a mea pe undeva, se mai intampla.

      Ștergere
    2. Nu, nu. Ma refeream la faptul ca ne asemanam :)

      Ștergere
    3. In cazul asta, ma declar incantata si intrigata! :D

      Ștergere