sâmbătă, 21 iunie 2014

Zi-mi totul despre sex

Poftim?
Nu. Sexul este chestia aia ce tine de dragoste.

Dar eu nu-l iubesc..eu vreau doar sa-l..
NU. Urat din partea mea. Nu, nu o sa fac asta.

Daca o fac ce va crede lumea despre mine? Ce va crede el?

Daca nu o sa-mi placa deloc..sau mai rau, o sa-mi placa prea tare?

Cui ii pasa? Nimanui.
Corect. Dar tie iti pasa si asta e tot ceea ce conteaza.
Deci solutia este simpla. Fa ceea ce-ti pasa tie. Invata sa fii egoista.

Barbatilor? Nici lor nu le pasa.. dar cu siguranta nu ar refuza sansa de a se simti bine.Cu tine.
Probleme? Da. Sexul prost. Pe mine ala ma deranjeaza nu preconceptiile.

Cum poate sa fie prost, daca esti cu cineva pe care ti-l doresti? Oh, credeti-ma poate sa fie foarte prost.

Sunt animalica. ( Scris cu bold si subliniat)

Nu ma intereseaza senzatiile de tip romantic.
Conexiunea mentala este smechera, stiti voi mentine interesul.
Indragosteala / atasamentul/ conexiunea emotionala .Importanta si ea nu zic ca nu.
Diversitatea / experienta diferita / cadre diverse . Posibil.
Jocurile mentale / sexuale / de putere . Dragut. Dar nu acum.


Ce conteaza atunci?      Sexul cat se poate de fizic. Animalic, instinctual, pur fizic.
Senzatiile tare. Cat se poate de multe.

Vreau sa-mi simt corpul ca mi se rupe in doua.
Sa ma contorsionez intr-un deliciu dureros-orgasmic.
Sa simt ca o sa-mi explodeze creierul pe toti peretii. Si ca nu pot sa duc mai mult.
Sa uit de tot ce exista in jur si de mine.
Sa-mi simt corpul slab in fata placerii ce i se deschide.
Si in final ca nimic nu conteaza. Nimic.

In trecut asemenea cuvinte mi-ar fi parut exagerate.
As fi zis ca acel corp uman este limitat in nefericirea lui.
Ca orgasmul de multe ori este senzatia aceea de putina placere amestecata cu ceva emotii si atat.
Ca diversitatea este necesara.
Ca plictiseala este inevitabila.

Dar eu mi-am atins limita fizica.
Eu stiu exact cat poate duce corpul meu si in ce situatii.
Stiu sa-l controlez intr-o masura destul de buna.
Stiu ce-mi place si stiu ce vreau.

Sunt intrebata.  De ce m-as multumi cu o partida de sex pur fizica?
De ce n-as cauta sa am o conexiune mai emotionala, mai mentala in timpul actului sexual?

Pentru ca n-as arunca la gunoi o senzatie ce-mi face corpul sa simta ca explodeaza si mintea ca innebuneste pentru o senzatie de 'bine' si 'dragut' sau afectiva.

Cadrul afectiv, emotional se poate intampla DUPA.

Consider ca multe femei confunda acesta senzatie de apropiere, de vaga placere sau multumire plus de conexiune cat de cat ok cu un barbat, cu o partida de sex reusita.

Eu nu simt nevoia sa fac aceasta confuzie.
Mereu am stiut ca este mai mult deci am cautat pana cand am gasit.

Este important sa-ti atingi potentialul sexual.
Eu nu-mi imaginez o viata implinita fara asta. Fara sa te cunosti. Fara sa stii cum sa te simti cat mai bine.

Fara sa stii ca orice corp este capabil sa se simta curentat pe dinauntru si sa experimenteze niste senzatii mai tari decat orice drog/ pastila / stimulant ti-i poate da vreodata.
Totul tine de tine si de partenerul potrivit.

Romantism? Desigur.. Promit ca mergem sa ne plimbam prin parc seara.. dupa ce ma faci, sa ma zvarcolesc si sa te implor sa ma lasi caci nu mai pot pur si simplu. Si desigur tu nu o vei face. Pana cand nu aproape lesin in bratele tale.

Un comentariu:

  1. Ti s-a mai zis că ești o Narcisista Psihopata ??
    Atâta insistat pe Sex Sex Vai Vai, sunt așa Different!!
    Nu Draga. Ești cât se poate de Comună. E plin Bucureștiul si Cluburile de voi
    Mai nou toate petardele își deschid Blog se dau si scriitoare.Pffft...

    Va merge doar cu Barbatetii Slabi.. si fara Caracter. Submisivi. Sclavi.
    Un Bărbat cu demnitate mai mult de o noapte nu-ți da

    RăspundețiȘtergere