sâmbătă, 24 mai 2014

Sexualizarea exagerata a femeii

Viata nu-i corecta.
Vai, ce surprinza! Sa va zic altceva nou?
O sa va zic. Dar deocamdata va las sa digerati asta.

Zilnic am grija sa fiu sexy.
Sa am decolteu sau daca nu, cumva, sa arat ceva.
Un umar dezgolit, un spate, ceva craci.

Orice duce imaginatia putin mai departe.
Poate astazi am chef sa port dresuri. Nu, nu de alea cuminti.

Stiti, as fi putut arata ca o femeie 'cumsecade'.
Sa port farduri in culori naturale, sa nu cumva sa am ceva mulat pe mine.
Sa induc inocenta. Dar cred ca si in inocenta as baga o tenta perversa.

De ce perversa? Pentru ca asta este lumea in care traim.
O lume, in care eu, am de gand sa castig mereu.
Primesc des lucruri.
Sunt o profitoare. Mi-o asum. Sunt egoista si ador sa fiu adorata.

Imi place sa mi se deschida usa atunci cand intru undeva.
Sa nu stau niciodata la rand.
Sa se ofere lumea, inainte sa zic eu vreo ceva, sa ma ajute,cu orice.Orice.
Imi place sa mi se faca mofturile.

Sexualitatea mea, ce-mi iese prin toti porii, imi ofera toate aceste lucruri.
Ea mi da un avantaj atunci cand ma angajez.
Ea face barbatii catelusi si politicosi (chit ca ei nu-s asa in realitate)
Ea ma face puternica atunci cand orice pe langa mine,cade.

Nu mi-as ascunde-o niciodata.
Sexualitatea mea este puterea mea. Si intr-o societate ce vede femeile ca fiind obiecte sexuale..cel mai intelept lucru din lume este.. sa arati ca un obiect dar sa fii un vulcan. Unul ce arde adanc si chinuie mocnit.

Nu mi-as ascunde sexualitatea.
Nu am de ce sa o fac.
Eu vreau toate avantajele posibile din lume.

Eu vreau sa fiu 'discriminata'.

Discriminati-ma maxim. Sunt un obiect sexual. Acum culcarea, jos si lingeti-mi tocul.
-Come on. Stiti ca o vreti. Stiti ca ati visat asta. Stiti ca asta e fantezia voastra bolnava.

-Nu vreti? Ah, asta este. Eu m-am oferit. Atunci multumiti-va sa ma priviti si... involuntar si instinctual,sa-mi faceti toate poftele. Nu o sa va plang de mila. N-am de ce.

Revenind.
Orice lucru din lume iti poate deveni o sursa a puterii, daca ti-l asumi.
Cunosc femei ce considera un blestem faptul ca multi barbati le doresc.
Ce-si urasc propria sexualitate.Ce se condamna singure.

Le recomand sa nu o faca. Sa se accepte pe sine. Si..de ce nu sa profite. Cu demnitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu