vineri, 9 mai 2014

Perfectiunea provoaca depresie

 Perfectiunea este otrava pura.
Iti curge in sange si este un izvor fara fund!
Te imbolnaveste non stop si-ti urla in urechi ca ai sa mori?!
De ce?
De nervi!

Am suferit de perfectiune.
Suferit e bine zis caci asta si este.

O tortura neincetata de simtit ca dracu,plus plina de nervi marunti,ce-s pe cale sa explodeze oricand si oricat.

Pana cand.. Pana cand ce?
Pana cand am urlat si urlat iar. M-am intalnit cu Tyler Durden ( prin carte si prin film) si mi-am zis:
-Sa-mi frec una. Imi bag piciorul. Stop! Palme.Dublu set. Trezirea si Gataaaaaa

Eh,dar lucrurile nu-s niciodata atat de simple..

Perfectiunea te impiedica sa faci multe lucruri.

Sa mergi la piscina si sa te arunci in apa ca o dementa simtindu-te minunat.

Sa te dezbraci in 2 secunde si sa sari pe el ( care el? oricare iti place tie) si sa.. 'faci dragoste cu el'.

Sa faci ceva extraordinar cu viata ta, practicand si lucrand in domeniul ce te pasiunea, avand tupeul sa iesi in fata si sa nu renunti pana cand nu obtii ceea ce-ti doresti.

Pentru toate motivele de mai sus,plus multe altele ce tin de nervozitatea mea mocnita,ce apare ca un vulcan,atunci cand am ceva frustrari, am zis STOPPP.

Si s-a terminat? Gata? Fericire? Fluturi colorati si pupici si chestii roz?
NU. Obsesiile nu dispar asa usor.

Tot ma gandesc de 2 ori inainte sa mananc o inghetata... dar am zile in care bag in mine ca sparta ( si dupa fac exercitii fizice extenunate ca salbatica, injurand) ...si apoi..

Mai bine sa gresesc,scriind agramat chiar pe acest blog ( Haide ma ca scrii bine! o sa ziceti voi...si eu o sa zic ..Da,da..doar ziceti si voi asa sa fie..si dupa o sa zambesc si o sa arunc arogant un: 'Bineinteles ca scriu genial..doar sunt un Geniu miserupist de sex feminin !)

Si apoi.. Stiti care-i ideea?
Urasc perfectionismul pentru ca este PIEDICA aia ENORMA in fata realizarii dorintelor/viselor noastre.

Niciodata nu vei fi Pregatit.
Niciodata nu vei fi Perfect sau vreun lucru ce-l vei realiza.

Perfectiunea este doar o impresie pur personala asupra unui lucru.

Un rahat ce tie ti se pare genial altuia ii poate parea de-a dreptul stupid.

Nu exista chestii rupte din rai si lucruri curate,geniale si perfecte.

Genialitatea se naste din frustrari,nopti nedormite,multe injuraturi si chin.

Si apoi...ce poate fi Perfect la Chin?
E chin. Te roade, iti sugruma intestinele, nu te lasa sa vorbesti coerent si te face sa transpiri ca un porc.

Asa ca... Eu zic. Da-o naibii de perfectiune si realizeaza ceva.
Bun,prost,aiurea si nebun. Macar ai facut un pas in dorinta ta de a face CEVA.

Vrei sa mori Aproape Perfect si fara nimic?
Sau cu CEVA ce, pentru altii, poate va fi Perfect, desi pentru tine e ceva mediocru?

Deci.. Ce ne spunea Tyler Durden?
Hai sa incetam sa fim perfecti. Hai sa evoluam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu