duminică, 13 aprilie 2014

Ghid de supravietuire a femeii in societate

Femeile sunt rele.
Bine,acest lucru nu socheaza pe nimeni,cu siguranta nu pe femei.

Este dificil sa impaci pe toata lumea si mai ales sa nu fii luata de fraiera.

Diplomatia in ziua de azi este ceva rar.

Femeile barfesc.
O fac des si cu o placere enorma.
Nu ar deranja pe nimeni acest lucru daca:
1.Nu esti tu tinta barfelor
2.Nu te afli in mijloc si anume intre cea barfita( pe care poate chiar o simpatizezi) si cea care barfeste.

O presiune apare atunci cand participi la o 'Barfa'.
Trebuie sa zici si tu ceva pentru ca daca nu o faci, esti impotriva clar.
Nu ai vrea sa fii impotriva dar clar nu esti de acord cu acest gen de comportament.

Ce este de facut? Este vreo maniera in care poti sa scapi?

Am un amic care este genial.
Nu doar ca reuseste mereu sa ma faca sa rad din orice prostie dar mereu imi pare atat de prietenos.
Stiu,din surse sigure ca are un cerc marisor de prieteni.
Nu accepta imbecili pe langa el dar este adorat de grupul sau si chiar de sefii lui.

Initial,recunosc,nu intelegeam exact cum reusea sa jogleze atat de bine,ironia cu sarcasmul usor rautacios,fara a insulta pe cineva. Avea fler cu siguranta.

Am stat si m-am gandit mult pentru ca de multe ori m-am trezit ca 'insultam' persoane fara voia mea.
Nu voiam sa o fac bineinteles insa aveam un mod de a vorbi sau de a ma exprima ce tintea fix in inima si transmitea rautate.

Am inteles greseala mea atunci cand BARFA a aparut iar in viata mea.

Eram intr-un grup de amice si ele incepusera sa vorbeasca despre o fata anume.
O cunosteam pe acea persoana si prin urmare una din ele m-a intrebat: Tu ce parere ai?

Si mi-a picat deodata. Am zis scurt
" Nu stiu ce ti-a facut tie rau dar mie mereu mi-a parut ok.
 Probabil daca s-a comportat aiurea cu tine a fost din cauza ca are anumite probleme. Asta este. Toti oamenii le au."

Si-am scapat. Discutia s-a incheiat. N-am mai fost 'avocatul diavolului'.
Am invatat sa vad lucrurile altfel.

Fix asa.Sa judec comportamentul unui om dintr-o maniera obiectiva si sa nu ma implic personal in asta.

M-a vorbit cineva pe mine de rau?
S-a comportat cineva urat cu vreo amica de-a mea?
Este vreo femeie imorala/rea/se comporta superficial?

Este problema lor cu EI insine.
Oamenii frustrati au comportamente violente/agresive si asta este fix problema lor.
Eu nu sunt direct implicata si pur si simplu nu ma intereseaza.

N-am sa stau sa ma incarc emotional negativ si sa transmit si mai mult venin altora prin barfa.
N-am sa stau sa pierd vreo secunda din viata mea aiurea.

Am ales sa fiu prietenoasa.
Sa nu tin partea cuiva sau daca o tin( in cazurile in care intr-adevar vreo prietena de-a mea a suferit vreun abuz) atunci sa o fac prin actiuni, nu prin cuvinte.

Iar cel mai important, mi-am amintit ca: Nimeni nu te poate jigni fara voia ta
Deci nu le mai oferiti ocazia.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu