marți, 8 aprilie 2014

Femei intretinute versus Femei independente

Este relaxant sa fii pe banii altcuiva.
Sa-ti cumperi tot ceea ce-ti doresti si sa nu-ti pese de consecinte.

Multe dintre noi daca am putea,am cumpara un intreg magazin de haine,plus unul de farduri si unul de parfumuri.

Ce ne opreste? Facturile si mai ales maturitatea de a face alegeri mai potrivite..cel putin cat timp suntem pe banii nostri. Masa, iesirile in oras, cadourile 'neasteptate' le plateste el.

Cam asa ar gandi o femeie usor pretentioasa ca sa nu zic altcumva.

Alta, intretinuta, nu va trece nici macar odata prin filtrul ei rationamentul de mai sus.

De ce? Pentru ca scopul ei nu este acela de a-si bate capul cu probleme ci de a arata superb.Oricand.Oriunde.In Orice.

A fi o femeie intretinuta nu este usor.

Iti vezi corpul ca pe un templu iar tot el iti este cel mai mare dusman cum este supus degradarii timpului.
Ti-ai vandut orgoliu pentru bani dar el te bantuie noaptea.
Puterea ta este o simpla iluzie,una de care este constient cel care ti-o plateste zilnic.

Te-ai arunca in gol daca golul interior nu ar contrasta atat de frumos cu auriul sclipitor de pe pleoape.

La polul opus, femeia independenta poate parea usor rigida.

Va merge apasat, nu va zambi des, parul ei nu va fi mereu matasos dar va avea o sclipire interioara ce o va face mereu sa iasa in evidenta.

Ea va calca pamantul cu duritatea hotarata a femeii ce-si hotaraste singura destinul.
Poate unii barbati vor fugi de ea dar ea va sti ca femeile puternice au nevoie de barbati ce le pot face fata.

Cele doua se vad si se intalnesc zilnic.
Una arata pare rupta din reviste cealalta pare rupta din carti.
O diferenta subtila,nu musai ce tine de calitatea hartii cat de complexitatea personajului din ele.

O intrebare apare.
Daca una ar fura ceva din cealalta?
Daca ele s-ar imbina pentru a crea o femeia eleganta,manipulativa dar independenta?
Daca am putea avea totul cu o simpla schimbare de conceptie?
Daca ne-am enerva si nu ne-am mai arunca singure intr-o categorie anume.

Iubesc sa primesc cadouri dar..... Imi permit sa-mi platesc singura facturile si chestiile mici tipic feminine ce-mi infrumuseteaza ziua si viata.

Sunt frumoasa dar...... Nu sunt un obiect si nu-ti permit sa ma tratezi ca unul. Voi fi femeia pe care toti o doresc fie si carnal dar care ii va strivi cu inteligenta sa.

Iubesc moda si sa fiu feminina dar.....Nu sunt un pom de craciun si urasc vulgaritatea mai mult decat orice.Sunt o Lady nu un clown.

Imi acord timp ingrijirii frumuseteii mele dar... Am grija si de dezvoltarea personalitatii si inteligentei mele.Citesc macar o data la o saptamana o carte buna si caut sa ma dezvolt profesional.

Imi plac barbatii atragatori si instariti dar....Ma intereseaza mai mult ca el sa ma respecte si aprecieze la adevarata mea valoare nu sa arunce cu bani in mine. Daca atat are el de oferit,este liber sa ofere asta altcuiva.Eu nu ma multumesc cu putin si nici nu ma vand pentru nimeni.

V-am pupat.Sa fiti exceptionale.

Un comentariu: