marți, 22 aprilie 2014

De-ale Pastelui

De Paste am realizat niste lucruri importante.

Unul ar fi ca, daca inainte credeam ca nu am o silueta perfecta, acum cu 2 kg in plus ma simt ca si cum merit rostogolita caci de mers de una singura,nici nu se pune problema!

Doi ar consta in faptul ca desi nu ma uit la TV n-am pierdut absolut nimic!

Dar sa incepem cu inceputul. Ma gandisem sa-mi vad parintii de Paste. Si pe ei si pe miel. Si pe mancare. Si pe mine refuzand mancare. Si pe ei neacceptand aceasta insulta.

Totul bine..si copios.

 Pana la realizarea faptului ca de Paste singurul lucru bun de facut este sa..te ingrasi si sa te plictisesti de moarte...uitandu-te la TV.


Am aflat multe lucruri interesante de la TV.
Ca mai exista Dansez pentru tine numai ca acum se cheama Magia dansului/Bucuria dansului (sau asa ceva, n-am retinut caci ma grabeam sa schimb mai repede).

Vrei sa fii miliardar? de asemenea mai exista.Chiar nu ma asteptam.

Cred ca l-am vazut si pe Mircea Radu la vreun post de televiziune, dar e posibil sa fi avut eu,vreo supradoza de pasca si sa fi vazut aiurea.

In rest totul este la fel. Mult prost gust, multe pitipoance, multe scandaluri inutile prezentate ca stiri de interes crucial.

Ce era de facut atunci? Pai Discovery, seriale ca Friends,Desperate housewives si Grey's anatomy.
Le-am imbinat pe toate acestea cu rasete atunci cand citeam 'Femei' de Bukowski:

"'-Auziti,am zis.Cate sunteti acolo? Doua?Trei?Nu conteaza,ma pot descurca cu trei! Nici o problema.Ma auziti?Deschideti! Am chestia asta URIASA,purpurie! Ascultati,am sa bat in usa cu ea!'"

Mda...Halal mod de a petrece Pastele.
Hey macar am facut oua rosii! Naturale! Cu sfecla de zahar rosie.
Deci se poate! Umanitatea nu este pierduta! Pot gati! Macar oua fierte stiu sa fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu