marți, 25 martie 2014

Pitipoanca sau fata stilata?

Le vezi adesea pe strada.
Sunt pe tocuri,mereu la moda si au o atitudine de 'Sunt prea buna pentru tine'.

Bineinteles ca te vor frustra dar asta nu te va impiedica sa le urmaresti si de la spate atunci cand ele vor trece pe langa tine de parca tu nu existi.

Da,ai dreptate, sunt fetele/femeile inaccesibile. Alea pe care majoritatea le numesc pitipoance sau scorpii.

Femeile vor sti diferenta. Le vor observa sclipiciul atunci cand el exista sau papucii de firma de departe.
Le vor admira eleganta sau vor fi contrariate de vulgaritatea lor.

Barbatii nu vor sti diferenta. Stiti care-i ideea?
Barbatii din ziua de azi vor pune stampila de 'pitipoanca' oricarei femei pe care nu o pot avea, caci 'are fite' sau mai rau 'e data cu spaclu pe chip si e nasoala'.

Adevarul bineinteles e undeva la mijloc dar nu te poti astepta la prea multe de la unii.

Ora 2 dupa amiaza.
Strada aglomerata cu femei si parfumuri diverse.
Femei elegante cu siluete ideale merg grabite in treaba lor alaturi de altele ce-ti sar in ochi.

Vulgaritate. Prea mult sclipici,prea multe paiete, prea mult bling bling.
Este alegerea lor si nu am sa le judec eu.
Nu-mi place sa judec femeile.

Daca o femeie este fericita in trening, adidasi sau rochie de seara de matase, este libertatea ei, una ce trebuie respectata. Problema este ca o femeie nu va primi aceasta libertate/

Femeile in general sunt judecate dur.
Societatea le impinge sa fie perfecte, sa poarte tocuri, sa aiba un ten impecabil si sa fie moarte de slabe.
 Multe se supun si spera ca atunci cand vor ajunge acolo vor primi respect.
Dar lucrurile nu stau chiar asa.

Esti perfecta. Rupta din reviste si cu o tinuta impecabila.
Barbatii te privesc si-ti adreseaza vorbe care mai de care.
'Esti buna pisi!', 'Ce fund bun ai!' 'Ce ti-as face'
Mergi si ignori. Iti zici ca munca ta de a arata bine va capata o rasplata.
Dar nu o primesti. Rasplata este doar a ta, de a te simti bine in propria-ti piele si de a-ti constientiza puterea.

Pitipoanca? In ziua de azi orice femeie/fata ce arata bine va primi stampila asta.
Daca-i asa: Pupa-mi pamantul pe care calc,eu zic.

Imi merit destinul caci am muncit ca sa ajung aici.
Nu port fond de ten caci am tenul curat si apoi ma incomodeaza, nu port sclipici caci nu-l suport, nu port haine de prost gust si chiar stiu cum sa-mi asortez o geanta la o tinuta.

Sunt femeia timpurilor noastre. Frumoasa,ingrijita,muncitoare dar suficient de dura pentru a reusi sa calc pe oricine ma ataca. Sunt eleganta nu pitipoanca, imi stiu valoarea si cei ce ma cunosc stiu sa vada departe de lookul meu perfect.

Barbati, nu mai faceti confuzii. Daca pe o pitipoanca sclipicioasa veridica o puteti castiga cu o masina si un restaurant, pe o femeie eleganta nu o puteti castiga nici cu o casa. Ea va va scuipa intre ochi caci isi va sti valoarea si va va ghici intentiile.

Ea va sti ca o femeie TREBUIE sa fie eleganta si de aceea va arata impecabil, nici vorba petru a va impresiona pe voi. Ahh si presupusele insulte ce ni le adresati zilnic pentru ca nu va observam?
 Continuati sa ni le adresati. Nu ne pasa de ele sau de voi.

V-am pupat. 'Don't hate me cause I'm beautiful'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu