marți, 18 februarie 2014

Nu-mi pasa de fosti

Nu-mi plac fostii

Imi sufla in ceafa si-mi spune ca nu ma mai vrea.
Ma priveste lung dar intrebator cautand urme de vina pentru patul nou in care am ajuns.
 Aleg sa nu clipesc dar insistenta din privirea lui ma enerveaza.
 Stiu ce vrea si cat de tare de aceea am decis sa renunt la el. Pentru totdeauna.

Citisem demult un articol cred, despre reciclarea fostilor.
 Termenul de reciclare m-a facut sa zambesc putin malefic. Poate asa sunt eu facuta, sa rad putin la ideea asta de obiectificare a unor oameni, care in trecut au facut ei vreo tampenie, de vreme ce ai si renuntat la ei.

De ce sa nu iti mai tii fostii prin preajma.

 
Pentru ca vor fi ca niste caini ce de abia asteapta pe cineva pe care sa-l puna la pamant.
Mereu activati. Mereu prezenti. Cristoase sa nu te puna dracu sa ii tii pe facebook, asta e chiar mai rau!
Termenul de obsedat s-a nascut odata cu profilele de facebook

Trebuie sa intelegi ceva..
Barbatii is competitivi. Daca mai ales i-ai parasit tu, mereu vor asteapta ocazia sa ti-o faca.
Ori sa revina inapoi in viata ta ca sa-ti arate ce ai pierdut.
Ori sa rada de ala nou cu care esti si sa caute sa-l puna la pamant.
E o chestie de putere. Oamenilor nu le place sa piarda iar barbatilor cu atat mai putin.

Ce facem?

Zici asa:  Dragule a fost o placere, acuma cara-te din viata mea. Pentru totdeauna. Sa nu ma suni,sa nu ma cauti ,sa uiti ca exist. O viata faina.

Si SA TE TII DE CEEA CE AI ZIS.
Orice incercare a ta de a reveni la ei in vreo forma, va fi vazuta ca o ocazie pentru ei ca sa ti-o intoarca. Urat. Asa ca dai dracului bine de tot din prima. O sa-ti multumesti singura in timp pentru decizia luata.

Cat despre ei.. O sa urle putin, o sa se oftice de ideea de ce scorpie insensibila esti. Dar pana la urma o sa dea vina tot pe tine si o sa te uite :))) Asa fac ei mereu.


V-am pupat. Uitati de fosti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu