vineri, 28 februarie 2014

Inselatul la femei

Se facea ca eu ca o tampita mica ce sunt, stateam alaturi de barbatul perfect: inalt, frumos, realizat dar jalnic in pat. Poftim? Mi-as da pumni, in loc sa raman asa permanent nesatisfacuta.

 Dar nu exista solutii?
 Ce solutii? Alti barbati?

Da, da, altii jalnici in absolut altceva, numai in pat nu.
 Un taur comunal bun doar la un lucru ..si atat.

 Aaaaaa , deci trebuie sa apelezi la un animal comun , unul folosit si de altele probabil, pentru ca asa sunt eu de capabila, mi-a trebuit sa am langa mine, un barbat incomplet.

PALME. NU. Lucrurile nu-s asa simple.

N-am fost niciodata in situatia de mai sus.
Sexul este prea important pentru mine.
El primeaza, alaturi de alte calitati necesare ce le cer unui barbat.

Iar legat de Fantezia inselatului sunt multe lucruri ce nu vor merge niciodata cum femeile isi imagineaza.

1.Putere asupra partenerului de viata

O sa-l insel. O sa simt cum altii ma doresc si el va observa.
Poate va si banui ca-l insel, sau va afla.
El este slab in fata mea, nu ma va parasi niciodata, dar va suferi din plin din cauza mea.
Astfel eu voi deveni mult mai puternica decat el.
Il voi calca in picioare cum voi avea eu chef, iar el va trebui sa suporte.

Dragut. Dar oricat de simpatica este aceasta fantezie cu iz fetishist, ea este falsa fix la ideea de putere.
Daca tu trebuie sa te freci de altul, pentru a avea putere asupra lui, deja ai pierdut.
A trebuit sa-ti vinzi corpul pentru a obtine putere.
Barbatii nu fac asta si totusi, zi de zi, detin putere si asupra relatiilor lor si in societate.
Ce te invata asta? Ca-ti scapa ceva important.
Puterea este la nivel mental, si nu poti obtine ceva mental facand ceva fizic.

Daca vrei respectul si intr-adevar sa ai puterea asupra unui barbat, fa-l sa te aprecieze enorm si sa fie constient ca daca nu se comporta cum trebuie, oricand poate fi inlocuit. Elegant. Asta chiar doare. Pentru asta nu este nevoie sa apelezi la sex cu alti barbati.

Daca te vrei teatrala maxim poti dansa cu vreun coleg de-al lui de serviciu, sau sef.
 E suficient atat, ca sa-l omori.
 Alegerea e a ta.

2.Gustul pasiunii interzise

Iti iubesti partenerul de viata dar ti se pare usor plictisitor.
Ori sexul nu a fost niciodata satisfacator alaturi de el, ori asa a devenit in timp.

 Pentru asta tu nu vei lua decizia rationala, de a incheia relatia daca mereu a scartait sau de a face ceva, pentru ca nu degeaba esti femeie, si ai alaturi lenjerii sexy, ci vei alege sa te bagi in patul altuia, pentru ca asta este mult mai simplu. Deloc.

Dupa mine este o pierdere de timp inutila, ce te pune intr-o situatie dubioasa din care poti sfarsi foarte urat.
Imi plac solutiile simple pentru problemele complicate.Dar na, unele femei adora sa se complice fix aiurea.

3.Idila cu iz patetic.
Iti inseli partenerul cu alt barbat, gandindu-te ca vei ramane cu al doilea.
Pe parcurs te trezesti indragostita si doar la asta visezi.
FALS. Poti pica urat aici.

Amantul tau are un AS in maneca, unul cu care te controleaza.
El poate decide daca vrea sa ramana cu tine, dar tu nu poti.

Tu daca iti parasesti barbatul, sau daca el afla despre idila ta, vei fi arata cu degetul, si singura ta salvare va fi amantul care in momentul acela poate sa zica sec ´´Nu te mai vreau.´´
Tu pici urat in fata societatii si a tuturor, si de fraiera, el pica de smecher.
Pe el nu-l judeca nimeni, pe tine te judeca toti. Urat, nu?

Si apoi...Barbatilor nu le plac femeile ce inseala, nici macar pe alea ce-si inseala barbatul cu ei.
Pur si simplu, mereu ii va lipsi o doza de respect pentru tine( asta daca ramane cu tine) si va fi neincrezator in legatura voastra. Pe principiul, daca l-a inselat pe ala, de ce nu m-ar insela si pe mine?
Este pur si simplu prea complicat pentru el ca sa te accepte.
Iar barbatilor le plac lucrurile simple.

Cum spuneam, si mie imi plac lucrurile simple, de aia si-mi lipseste rationamentul, pentru care o femeie s-ar complica asa. Alege destept , e viata ta, ai grija sa pici tu bine si sa-ti fie tie bine. Nu altuia.
V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu