miercuri, 19 februarie 2014

Femeile extraordinare si altele

Doar o femeie o poate educa pe alta.

O voce calda imi spusese asta demult printre aburii ceaiului aromat ce se afla in fata noastra.

O ascultam cu o placere deosebita si ca o fetita nevinovata ce inca se zbatea din greu.
 Voia sa fie mai mult dar nu stia cum.
 Totul ii era impotriva si nu intelegea
care era scopul. Unde trebuia sa ajunga? Era vreun sens in toate?

´´Da.Totul are un scop. Nu toate suntem la fel. Tu ai o personalitate puternica si o forta extraordinara de a trece peste toate greutatile. Sa nu ti-o pierzi niciodata. Sa nu asculti de Ei. Fii tu pana la capat. Si-ti va fi bine, vei vedea.´´

-Tot ce-mi doresc cu adevarat este sa fiu apreciata ca o fiinta umana. Nu sa fiu vazuta ca o femeie.
Ci ca un om, ce este atat de complicat? Nu-mi arunca in fata ´´voi femeile´´ca te scuip.
Arunca-mi in fata ca-s tampita cand sunt cu adevarat, nu cand ai tu chef.
Atat imi doresc de la barbati. Ce este atat de greu de inteles? Sunt nebuni cu totii?



´´-Nebuni nu. Copiii da. Nu te uita dupa baietei. Cauta barbati. Ei vor aprecia o minte deschisa si o personalitate puternica. Ei te vor aprecia atat de mult incat nu te vor lasa sa ii parasesti niciodata. Traiul alaturi de ei va fi o binecuvantare,nu o povara.´´

Ascultasem.Am multumit pentru ceea ce am auzit dar in acel moment nu puteam sa cred nimic.
 De-a lungul timpului femei elegante, femei inteligente, sotii intelepte si femei ce se iubesc pe sine , mi-au incantat zilele, dandu-mi sansa de a primi tot ceea ce ele stiau.

´´O femeie trebuie sa fie mereu mai inteleapta decat un barbat.´´

´´Nu alege barbatul cel mai frumos, cel mai rupt din soare, acela ce se adora pe el mai mult decat pe tine. Cauta pe acela ce te apreciaza zilnic si care te iubeste putin mai mult pe tine decat pe el.´´

´´Toti barbatii sunt copiii, pana in momentul in care, o femeie ii transforma in barbatii ce s-au visat a fi toata viata.´´

´´Barbatii ce dispretuiesc femeile inca nu s-au maturizat. Sunt asemenea acelor copiii ce urla ca nu primesc ceea ce-si doresc, sau mai rau nu au avut o mama ce sa-i invete, ca pe o femeie o meriti, nu o castigi.´´

Si..ce am invatat eu din toate? Din viata mea si din esecurile suferite?

Ai barbatul ce consideri ca-l meriti. Crezi ca meriti sa fii pe jos stergand la podele in timp ce el bea si rade de tine, sau crezi ca-l meriti pe el alaturi de tine la o cina romantica, urmata de o baie cu spuma parfumata pregatita de el tie, doar pentru a-ti arata cat de mult te adora?

Eu una dupa multi ani, am ales. Am libertatea necesara, am respectul cuvenit, am baia cu spuma..si-l mai am si pe el ce-mi zambeste mereu zilnic si-mi aminteste cat sunt de extraordinara.

Astazi, ma uit cu subainteles la ele.

Le simt parfumul cand imi sunt prin trecere si vad acea mana calda si mandra ce le tine de mana si stiu ca ele sunt la fel de fericite ca si mine. Speciale si extraordinare si apreciate ca sunt asa.
Stiu ca sunt aici datorita lor si le zambesc,multumindu-le ca ele totusi exista si nu sunt doar un mit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu