joi, 13 februarie 2014

Despre marlanie

Despre marlani, nesimtiti si alte lighioane am scris des.
Pentru ca ori m-au amuzat groaznic ori am simtit nevoia sa va dezvalui cam ce imbecilitati fac si de ce.
Deci sa incepem am scris Contra lor:

Aici ,  Aici iar , A da si Iar aici

De ce? Am si eu ambitia de a-i extermina pe toti si de a scapa lumea de ei.
Nu as fi asa sincera daca n-as avea asemenea scopuri nobile.

Discutand la o bere( sau vin sau whiskey sau alte chestii ce ma vor ucide incet dar sigur) cu un barbat si razand pe seama tampeniilor pe care le fac oamenii, am ajuns la subiectul etern:
De ce-s unii barbati atat de tampiti? Si de ce se comporta asa retardat uneori?



Nu mica mi-a fost mirarea sa descopar cu ajutorul lui alta ´´tehnica geniala´´ pe care unii tampiti o aplica femeilor din jurul lor. O vom numi Tehnica obsedatului jignit :

- Stai,stai, sa vad daca am inteles corect.
Motivul pentru care un barbat m-ar jigni sau freca la creier cu chestii care mai de care mai insultatoare dupa ce l-am refuzat , este pentru ca el inca spera sa ma aiba?
- Pai, bineinteles ca el spera pana in ultimul moment dar daca te jigneste cumva de fata cu altii e pentru ca vrea sa pari nasoala in fata lor pentru ca ei sa nu se atinga de tine.
 Sa nu fie cumva ei interesati de tine.
 E ideea aia cu, daca el nu te are sa nu te aiba nimeni.
- AAAAAAAAAA Stai sa vad daca am inteles, orgoliul unora e atat de tampit incat ar arunca cu rahat intr-o femeie ce i-a refuzat ( dar dupa care moare ca un caine) si nu doar atat dar ar face-o sa para si neinteresanta in fata amicilor lui trogloditi ca nu cumva sa se trezeasca vreo unul mai rasarit si sa i-o fure? ( desi ea nu e a lui si nu va fi niciodata)
- Cam asa ceva.
- E cel mai idiot lucru pe care l-am auzit vreodata.
- Pai da, e un comportament idiot, dar multi il practica.
-Multi practica si lucrul de mana de 5 ori pe zi dar nu vad de ce trebuie sa sufar eu pentru frustrarea lor.
-Exista multi frustrati prin lume.

Deci.Sa batem din palme cu fetele ingrozite la asa prostie absoluta.
Sunteti gata? Unul, doi , trei. Poc 3 dosuri de palme tampitului ce traieste dupa asemenea teorii.
Eu una ma declar amuzata maxim si incep sa-l cred din ce in ce mai mult pe domnul Einstein cum ca prostia este infinita.

V-am pupat. Pocniti prostimea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu